Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy J7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

- Greit nok at man kan bruke minnekort, men er enig i at 16GB(10GB Ledig) var alt for lite.

Det er en fordel å kunne ha 2 Sim-kort, men i et slikt tilfelle så blir det for dumt å i det heletatt tilby muligheten.

Folk flest vil nok mye heller gå for ekstra lagringsplass.

 

Med mindre det er lagt opp slik at man kan benytte begge deler samtidig.

Utenom det så blir det for dumt... *Sukk*

 

En annen ting er uttrykket "digert" batteri...

Det er et høyst relativt uttrykk.

 

Etter det jeg har lest de siste årene så bør 3000mAh være et minimumskrav.

Motsigende nok så sier mAh lite om den reelle kapasiteten.

 

Det kommer an på hvor strømgjerrig Mobil-TLF'en er.

Særlig når det kommer til antallet aktive apps og funksjoner.

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe mellomklasse-mobil når man får en toppmodell for rundt samme pris? Sjekk ut Huawei P9 og Honor 8.

På Ebay finner man også bedre telefoner for en billig penge.

 

Et tips til alle personer/damer på jakt etter billige telefoner: ALDRI kjøp telefon uten å forhøre deg med en "mobilfreak" (Nei, det er ikke selgeren i mobil-kiosken), da får du søppel som gir deg problemer i løpet av ett år.

Endret av morten-89
Lenke til kommentar

Android er ikke så ulikt iOS. Mer reklame, knappene er plassert litt annerledes, litt andre navn på tulle-appene, men der slutter i hovedsak forskjellene.

 

On topic: jeg ser ingen grunn til å kjøpe samsung j7 da denne ikke stikker seg ut på noen måte. Da er heller a5 et bedre kjøp, for samme pris omtrentlig, og støtte for VoWIFI og VoLTE i tillegg (operatører i telenors nett med android 7).

Lenke til kommentar

On topic: jeg ser ingen grunn til å kjøpe samsung j7 da denne ikke stikker seg ut på noen måte. Da er heller a5 et bedre kjøp, for samme pris omtrentlig, og støtte for VoWIFI og VoLTE i tillegg (operatører i telenors nett med android 7).

Hele J serien har faktisk samme støtte for volte og vowifi som A serien (med Android 7, A seien fikk først støtte for Telia volte etter OS-oppgradering)
Lenke til kommentar

 

On topic: jeg ser ingen grunn til å kjøpe samsung j7 da denne ikke stikker seg ut på noen måte. Da er heller a5 et bedre kjøp, for samme pris omtrentlig, og støtte for VoWIFI og VoLTE i tillegg (operatører i telenors nett med android 7).

Hele J serien har faktisk samme støtte for volte og vowifi som A serien (med Android 7, A seien fikk først støtte for Telia volte etter OS-oppgradering)

Telenor nettverket har ikke støtte for VoWIFI og VoLTE til samsung J7. Selv om mange mobiltelefoner har støtte for volte, er det et krav at operatørene også gir støtte for samme modellene.

Lenke til kommentar

 

Telenor nettverket har ikke støtte for VoWIFI og VoLTE til samsung J7. Selv om mange mobiltelefoner har støtte for volte, er det et krav at operatørene også gir støtte for samme modellene.

Joda, hele serien har det, J330F, J530F og J730F.

 

Ting funger litt annerledes enn det du skisserer. Etter at funksjonaliteten blir tilgjengelig i live-nettet er det helt opp til telefonprodusentene å legge inn tilpasset (skreddersydde innstillinger per operatør) støtte for disse funksjonene.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

På Ebay finner man også bedre telefoner for en billig penge.

 

Et tips til alle personer/damer på jakt etter billige telefoner: ALDRI kjøp telefon uten å forhøre deg med en "mobilfreak" (Nei, det er ikke selgeren i mobil-kiosken), da får du søppel som gir deg problemer i løpet av ett år.

 

Du er en slik mobilfreak? Da synes jeg forslaget ditt om å handle mobil på Ebay var dårlig. Det funker kanskje for mobilfreaker som deg selv, men ikke for hvermansen. For det første må man beregne ekstra utgifter i forbindelse med toll. For det andre kan man risikere å kjøpe telefon som ikke fungerer optimalt med norske operatører - eller ikke fungerer i det hele tattt. For det tredje får man kanskje ikke telefoner med norsk meny/tastatur. For det fjerde kan det oppstå problemer ved garanti/reparasjoner.
Lenke til kommentar

Android er ikke så ulikt iOS. Mer reklame, knappene er plassert litt annerledes, litt andre navn på tulle-appene, men der slutter i hovedsak forskjellene.

 

On topic: jeg ser ingen grunn til å kjøpe samsung j7 da denne ikke stikker seg ut på noen måte. Da er heller a5 et bedre kjøp, for samme pris omtrentlig, og støtte for VoWIFI og VoLTE i tillegg (operatører i telenors nett med android 7).

 

Reklame?? Android er enklere å tilpasse og litt mer avansert enn iOS men ellers ganske like å bruke. Mangel på tilbakeknapp gjør iPhonene lite brukervennlig for nye brukere

Lenke til kommentar

 

Android er ikke så ulikt iOS. Mer reklame, knappene er plassert litt annerledes, litt andre navn på tulle-appene, men der slutter i hovedsak forskjellene.

 

On topic: jeg ser ingen grunn til å kjøpe samsung j7 da denne ikke stikker seg ut på noen måte. Da er heller a5 et bedre kjøp, for samme pris omtrentlig, og støtte for VoWIFI og VoLTE i tillegg (operatører i telenors nett med android 7).

Reklame?? Android er enklere å tilpasse og litt mer avansert enn iOS men ellers ganske like å bruke. Mangel på tilbakeknapp gjør iPhonene lite brukervennlig for nye brukere

 

 

Android OS inneholder ikke reklame i seg selv, men så fort du begynner å bruke tjenester og apper, blir du bombadert med reklame.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...