Gå til innhold

TEST: Asus Zenfone Zoom S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

N7-Liara: Når du sier det! Men de har vel ikke vært i omløp i vanlig salg på tre-fire år nå. Så første ZenFone på markedet er vel riktigere. Det er uansett et comeback etter flere år med ålreite modeller som ikke har dukket opp. Flikker litt på ingressen så det blir riktig :)

 

FonePad var i grunnen også en ting. For folk med hender på størrelse med paraplyer.

Lenke til kommentar

Brant meg skikkelig på Asus TF700T for noen år siden. Toppmodell og svindyrt brett som scoret bra i tester men som etter en tids bruk ble tregere og tregere. Etter et par år var det så sirup at det var fullstendig ubrukelig. Factory restore eller annen firmware hjalp ikke. Våger meg nok ikke på Asus-produkter igjen selv om de tilsynelatende har gode specs. Unntaket er Asus RT-N66U som har levert langt over forventning.

Lenke til kommentar

Denne er en av tre kandidater for min neste mobil. De andre to er LG G6 og Nokia 8. Sistnevnte blir presentert i slutten av juli, og forhåpentligvis i salg ikke lenge etterpå. Sistnevnte har rent Android.

 

Nå vet ikke jeg hvor flinke LG og Asus er på oppdateringer av telefonene programvare, men hos Nokia skal det skje ofte.

Lenke til kommentar

Supert med ett ASUS "comeback" på markedet. Har veldig lyst på en ASUS Zenfone AR, dessverre så har ASUS satt en langt høyere pris enn hva jeg ville være villig til å betale for den, og ikke er det den kraftigste versjonen engang :-( Hadde håpet på en litt snillere introduksjonspris, men får vel bare håpe at den blir en del billigere etterhvert eller at det kommer noen gode tilbud på den. Eller så kan jo alltids dere kjøre en konkurranse med den som premie, og la meg vinne den ;-) ;-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...