Gå til innhold

SNIKTITT: iOS 11 på «gamle» iPad Pro iOS 11-betaen fungerer bra allerede nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Endrer hele måten iPad brukes på"

 

Og i detaljert beskrivelse - en modifikasjon for hvordan man fåt tilgang til apper og veksler mellom de.

Snakk om pompøs språkrbuk, akkurat som Apple har på sine sid.... vent litt... å ja, nå skjønner jeg helheten her :)

 

Du burde bli standup komiker du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det nye iOs eller forrige generasjon Android dere kjører der..... :O oi.... her har Apple studert Android ja.

 

Haha, hva i huleste er det du mener android har funnet opp her? Om noe, så er det hentet inspirasjon fra macOS, som helt sikkert også har vært inspirert av andre.

Lenke til kommentar

Det som bekymrer meg er at iOS 11 har flere bugs og mer spagettikode i betaen enn noen annen versjon har hatt hittil. Det er visstnok så ille at en ivrig koder jeg kjenner, som også er Apple-fan, latterliggjør hvor rotete og forhastet det er. Apple må virkelig skjerpe seg!

 

Jeg har aldri hatt så mange småbugs som med de to siste iOS-versjonene selv. Har tre iPader som sliter med skjermorientering og div hver eneste dag :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det som bekymrer meg er at iOS 11 har flere bugs og mer spagettikode i betaen enn noen annen versjon har hatt hittil. Det er visstnok så ille at en ivrig koder jeg kjenner, som også er Apple-fan, latterliggjør hvor rotete og forhastet det er. Apple må virkelig skjerpe seg!

 

Jeg har aldri hatt så mange småbugs som med de to siste iOS-versjonene selv. Har tre iPader som sliter med skjermorientering og div hver eneste dag :S

 

Hvordan klarer han å finne ut at det er spagettikode hvis han ikke har tilgang til kildekoden? Eller snakker han om Darwin-kjernen?

Lenke til kommentar

Det som bekymrer meg er at iOS 11 har flere bugs og mer spagettikode i betaen enn noen annen versjon har hatt hittil. Det er visstnok så ille at en ivrig koder jeg kjenner, som også er Apple-fan, latterliggjør hvor rotete og forhastet det er. Apple må virkelig skjerpe seg!

 

Jeg har aldri hatt så mange småbugs som med de to siste iOS-versjonene selv. Har tre iPader som sliter med skjermorientering og div hver eneste dag :S

 

Har aldri hatt problemer med noen betaer fra Apple og jeg hsr alltid lastet de ned så fort det har vært mulig.

Lenke til kommentar

 

Er det nye iOs eller forrige generasjon Android dere kjører der..... :O oi.... her har Apple studert Android ja.

 

Haha, hva i huleste er det du mener android har funnet opp her? Om noe, så er det hentet inspirasjon fra macOS, som helt sikkert også har vært inspirert av andre.

Det grafiske har helt klare elementer fra Android, men aller mest lik er infoboxene og shortcut integreringen, samt flerprogram visning og kjøringen.

Lenke til kommentar

Jeg vet folk er sugne på iphone-nyheter og ikke kan få nok, men det er ikke helt fair å pirre med en beta som man må være utvikler for å installere, og som det iallefall ikke er lurt å legge inn på en enhet man er avhengig av i daglig bruk!

 

Det nærmest oppfordres til å late som man er utvikler for å få laste ned denne beta-beta'en, og jeg tipper mange kommer til bli fristet over evne her, og angre når 32 bits apper slutter å virke (kanskje apper de er bruker til nettbanken, og å betale på bussen), og enheten krasjer hele tiden.

 

De aller fleste er tjent med å vente til release, eller iallefall installere på en en annen enhet enn de bruker til daglig.

Lenke til kommentar

 

Det grafiske har helt klare elementer fra Android, men aller mest lik er infoboxene og shortcut integreringen, samt flerprogram visning og kjøringen.

Haha, for noe sprøyt.

Akkurat nå framstår du som et intetanende og mindre inteligent vesen. Du burde begrunne dine meninger. Eller vet du kanskje ikke hva som er dine meninger? Har du kanskje ikke meninger, bare et innbitt ønske? Smart er du hvertfall ikke, ei heller i stand til å se og skjønne hva en likhet er...

Lenke til kommentar

 

 

Det grafiske har helt klare elementer fra Android, men aller mest lik er infoboxene og shortcut integreringen, samt flerprogram visning og kjøringen.

Haha, for noe sprøyt.

 

Du burde begrunne dine meninger.

 

Gjerne. Resten av posten kunne du spart deg for.

Du vet at split-screen kjøringen kom til iOS(versjon 9, 2015) før den kom til Android(versjon 7, 2016)? (ser bort fra tredjepartsløsninger)

Det flate grafiske designet har vært i iOS siden iOS 7 og ble introdusert til Android i etterkant av dette. Designet på split-screen har vært likt siden før android hadde dette, så da lurer jeg jo litt. Det å kjøre program i vindu over split screen er nytt i år, men kan vel nødig kalles noe design-element? Hva mener du med shortcut-integreringen og infobox? Det har ikke vært noe særlig design-endring på noe av dette på flere år.

 

De fleste designere er nok inspirert av trendene som går og å finne hvem som var aller først med den og den trenden er både uinteressert og vanskelig. Sannsynligheten er stor for at det verken er Apple eller Google som er først hvertfall.

 

Nå er det din tur til å begrunne dine meninger litt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...