Gå til innhold

MSI med AMD-basert MEGA PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MEGA har ingenting med størrelsen å gjøre. MEGA står for MSI Entertainment Gaming Appliance. Den er bare dritfet spør du meg! Skal kjøpe den med en gang den kommer ut. Jeg har nemlig venta på denne helt siden tidlig i juni. Og MSI sa først den skulle komme ut i slutten av juni/begynnelsen av juli, men ble utsatt til slutten av august og så september. Og nå sier de den altså skal komme ut i januar. Får håpe de lover hva de sier denne gangen da! Lei av å vente...

Lenke til kommentar
I stedet for å vite hva MEGA står for, kan man da tenke at det er "mega", mye utstyr i en slik liten boks. Selv om MEGA står for det som "Richie" sa, men bare en tanke som falt meg :p

La oss si MEGA med funksjoner i en MEGA liten boks. Prisen er også lav, ca 2546.304 i dagens valutakurs. Denne har jeg lyst på :yes: Kan bli noe til bursdagen min som er i februrar.

 

En billig variant av denne:

Boksen ca 2550

CPU, XP1800 ca 500

Minne, 256MBx2 DDR333 Twinmos ca 800

120GB harddisk ca 1000

DVD-brenner ca 1000

Creative SB Audigy 2 ca 800kr

Sum totalt: = ca 6650

 

6650kr er ikke galt ;) (5850kr hvis man dropper lydkortet)

 

Den der har jeg skikkelig lyst på :thumbs:

Lenke til kommentar

Om denne har et lydnivå på høyde med Asus DigiMatrix (30db) så er dette en kommende vinner :) Skal du ha et tv-kort i boksen så ønsker man å ha mulighet til å bruke den som video, noe som betyr at den skal stå på hele tiden. Da er det ikke akkurat kult om den bråker like mye som shuttle-boksene gjør. Ellers så må jeg si Asus DigiMatrix så langt er den råeste av barebone systemene jeg har sett :) (Bare så synd den ikke er mulig å få tak i før langt uti januar, og at den er et intel-system :( Får MYE mer for pengene med AMD, og ingen gidder vel uansett å sette en P4 3,06GHz HT CPU i en slik boks hvor det er så mange andre begrensninger)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...