Gå til innhold

[Løst] Skal kjøpe PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den første linken din virker ikke.

For øvrig bør du forklare hvilket budsjett du har. Vanskelig å gi noe tips når man ikke vet budsjett, hvilke spill du skal spille og hvilken oppløsning du har på skjermen.

Skall spille ganske mange nye spill, men og noen gamle har egentlig ikke sitte opp budsjett, men tenkte at jeg ikke skulle bruke så mye mer en 20000 helst litt mindre.
Lenke til kommentar

 

Den første linken din virker ikke.

For øvrig bør du forklare hvilket budsjett du har. Vanskelig å gi noe tips når man ikke vet budsjett, hvilke spill du skal spille og hvilken oppløsning du har på skjermen.

Skall spille ganske mange nye spill, men og noen gamle har egentlig ikke sitte opp budsjett, men tenkte at jeg ikke skulle bruke så mye mer en 20000 helst litt mindre (for alt), men wer at der blir litt vanskelig.
Eller anbefaler dere noe annet? Endret av Hansolo---
Lenke til kommentar

Vi må vite mer om hva du spiller, er det kun spill eller driver du med 3d virtualisering og tyngre oppgaver som rendering, vektor e.l.? Om du ikke vet hva dette er så gjør du nok ikke det, hvilken skjerm(er) har du / planlegger du å kjøpe? Budsjett (med eller uten tilbehør?), og har du andre preferanser?

 

Fortsatt en død link, du må trykke deg inn på ønskelisten din, også "del liste", denne linken her kan du dele, den er forferdelig lang.

Endret av Noxz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi må vite mer om hva du spiller, er det kun spill eller driver du med 3d virtualisering og tyngre oppgaver som rendering, vektor e.l.? Om du ikke vet hva dette er så gjør du nok ikke det, hvilken skjerm(er) har du / planlegger du å kjøpe? Budsjett (med eller uten tilbehør?), og har du andre preferanser?

 

Fortsatt en død link, du må trykke deg inn på ønskelisten din, også "del liste", denne linken her kan du dele, den er forferdelig lang.

Jeg tenker og bruke den mest til og spille og litt til redigering, men ikke mye, skjerm har jeg ikke er og tenker og kjøpe, hvilken skjerm jeg skal ha vet jeg ikke, hat du noen tips?

Budsjett med tilbehør men kan gå litt over, ser ut som jeg ikke klarer og holde det?

Lenke til kommentar

Vi må vite mer om hva du spiller, er det kun spill eller driver du med 3d virtualisering og tyngre oppgaver som rendering, vektor e.l.? Om du ikke vet hva dette er så gjør du nok ikke det, hvilken skjerm(er) har du / planlegger du å kjøpe? Budsjett (med eller uten tilbehør?), og har du andre preferanser?

 

Fortsatt en død link, du må trykke deg inn på ønskelisten din, også "del liste", denne linken her kan du dele, den er forferdelig lang.

Her er linken

https://www.komplett.no/wishlists/bbf38c9b-2d89-4c53-80b3-a0c36a037a43

Lenke til kommentar

Ville gått 1080ti fremover 2 stk gtx 1070.

Også kunne du jo kanskje vurdert en sånn? https://www.komplett.no/product/849601/demovarer/datautstyr/annet-i-datautstyr/evga-supernova-750-g2-750w-psu-demo

Så ville du sikkert ikke hørt PSU siden vifta ikke går på før det er over 50% last.

Ellers så jo den siste linken helt kurrant ut.

Kurtant?

Mener du at eg skal kifte vifte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...