Gå til innhold

Breath of the Wild-oppdatering lar deg spille med japansk tale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men nå er jeg jo ferdig med spillet. Får bytte når jeg skal spille DLC, eller må man starte hele spillet på nytt for å bytte tale? Vet jo aldri med Nintendo..

 

Starte hele spillet på nytt for å bytte tale ja, da har man hørt den også.

Tenkt litt før du poster.

Lenke til kommentar

Tale er kun i utvalgte mellomsekvenser, ja. I «minnene» du finner rundt omkring, i sekvenser som introduserer nye figurer (de fire heltene, f.eks.), i noen mer historietunge øyeblikk, og litt helt i begynnelsen. Det er ikke veldig mye stemmeskuespill, så det vil ikke utgjøre mye. men det er alltids folk som sverger til å ha japanske stemmer i japanske spill, så det er nok fint for dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå når jeg er blitt vant til, og faktisk noe glad i, Zeldas "britiske" tale, og harihvertfall sett halve memoriesebe og kommet et godt stykke inn i spillet, blir det litt rart å gå over til japansk. Men siden dette er Zelda Ghibli, så må jeg nesten.

 

Faen at de ikke hadde dette fra dag én a.

 

Og man kan velge språk når mann starter opp spillet. Må selvfølgelig ikke starte altpå nytt. Noen folk altså.

 

105 timer hittil og langt i fra ferdig...

Lenke til kommentar

Men hva er poenget? Jeg har sett på flere timer med gameplay fra dette spillet og alt folk sier er "aaah", "oooh!" og "mmm!".

 

poenget med dette er fordi det er faktisk tale i spillet, selv om det ikke er så veldig mye av det så er det noe som gjør det verdt og gjør dette. Grunne til at de gjør det er mest sannsynlig siden publikum ville det.

Lenke til kommentar

Definer 100%? Som i at du fant alle de over 900 Korok greiene?  :dontgetit:

 

Ja blant annet - mener det er ca. 127 steder på kartet du må oppdage samt alle memories og shrines etc. Har samlet samtlige armors etc. i tillegg + fotogalleriet og masse ting som ikke teller mot %. Står i alle fall 100% når jeg ser på kartet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...