Gå til innhold

Destiny 2-plakater har lekket på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid lurt på om dette spilelt er gøy. Jeg tror det og om det kommer til PC så skal jeg følge VELDIG med for å se hva folk sier.

 

Går det ann å spille i 3rd person? Liker å se fyren min mens jeg spiller

 

Når du går med sverd så går det automatisk over til 3rd person. Ellers er det 1 person siden det er et FPS-spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"I det første spillet hadde alle spillere hjem til enhver tid, så det er mulig utvikler Bungie vil åpne for mer variasjon i utseende i oppfølgeren."

 

Dette stemmer vel ikke helt, forfatter?

Når du ikke var ute på oppdrag så kunne hjelmen være av så utseendet kunne man alltid endre på. Om vi kan spille uten hjelm på oppdrag kan hende, men greit å være litt mer spesifikk.

Lenke til kommentar

"I det første spillet hadde alle spillere hjem til enhver tid, så det er mulig utvikler Bungie vil åpne for mer variasjon i utseende i oppfølgeren."

 

Dette stemmer vel ikke helt, forfatter?

Når du ikke var ute på oppdrag så kunne hjelmen være av så utseendet kunne man alltid endre på. Om vi kan spille uten hjelm på oppdrag kan hende, men greit å være litt mer spesifikk.

Takk. :) Er lenge siden jeg spilte Destiny, og det var lite, så jeg blingset nok der. Endrer teksten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...