Gå til innhold

Flerspillerbetaen for Mass Effect: Andromeda er kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han lover at alt fungerer som det skal, og at flerspillerdelen vil være fullt tilgjengelig for alle når spillet lanseres senere denne måneden.

Yeah right, men folk biter vel blindt på dette også som alt anna, litt morsomt at så og si alle andre har slike beta tester helt oppunder release, lett at de prøver å skjule noe grums også drar de en lettvindt unnskyldning, men folk biter jo på, så hvorfor ikke ta den enkle veien ut når folk er godtroende.

Lenke til kommentar

 

Han lover at alt fungerer som det skal, og at flerspillerdelen vil være fullt tilgjengelig for alle når spillet lanseres senere denne måneden.

Yeah right, men folk biter vel blindt på dette også som alt anna, litt morsomt at så og si alle andre har slike beta tester helt oppunder release, lett at de prøver å skjule noe grums også drar de en lettvindt unnskyldning, men folk biter jo på, så hvorfor ikke ta den enkle veien ut når folk er godtroende.

Mass effect 3 flerspiller var bunnsolid, så har ingen grunn til å tro at dette blir no verre...Men then again....under 1% vil Starte med multiplayer i Mass effect 3, så de har tid til å fikse småting

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Han lover at alt fungerer som det skal, og at flerspillerdelen vil være fullt tilgjengelig for alle når spillet lanseres senere denne måneden.

Yeah right, men folk biter vel blindt på dette også som alt anna, litt morsomt at så og si alle andre har slike beta tester helt oppunder release, lett at de prøver å skjule noe grums også drar de en lettvindt unnskyldning, men folk biter jo på, så hvorfor ikke ta den enkle veien ut når folk er godtroende.

Mass effect 3 flerspiller var bunnsolid, så har ingen grunn til å tro at dette blir no verre...Men then again....under 1% vil Starte med multiplayer i Mass effect 3, så de har tid til å fikse småting

Andromeda kjører på Frostbite hvis jeg ikke tar helt feil. Det betyr en helt annen engine så man kan ikke sammenligne med ME3 i det hele tatt teknisk sett.

Lenke til kommentar

 

 

Han lover at alt fungerer som det skal, og at flerspillerdelen vil være fullt tilgjengelig for alle når spillet lanseres senere denne måneden.

Yeah right, men folk biter vel blindt på dette også som alt anna, litt morsomt at så og si alle andre har slike beta tester helt oppunder release, lett at de prøver å skjule noe grums også drar de en lettvindt unnskyldning, men folk biter jo på, så hvorfor ikke ta den enkle veien ut når folk er godtroende.

Mass effect 3 flerspiller var bunnsolid, så har ingen grunn til å tro at dette blir no verre...Men then again....under 1% vil Starte med multiplayer i Mass effect 3, så de har tid til å fikse småting

Ikke bunnsolid akkurat, men det ble meget bra etterhvert. Håper de fortsetter med det samme konseptet. Jeg mistet stort sett interessen for flerspiller for mange år siden, bortsett fra litt rollespilling, men da jeg etter litt om og men forsøkte meg på ME3s flerspillerdel, stortrivdes jeg. Er ikke sikker på hva det var de gjorde så riktig for min del, men jeg håper ME:Andromeda kan gi meg den samme gløden igjen. :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...