Gå til innhold

E-SPORT: Riddle rykker ned fra 1. divisjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ar en vell så hard straff.

 

I mine øyne burde ikke motstander laget ikke godtatt kampstart i første omgang. En annulering av poeng samt advarsel hadde vært nok hvis man først skulle trå til en straff mtp at kampen teknisk sett var godkjent av motstander laget til Riddle under denne kampen.

 

mener å huske en situasjon 2 sesonger tilbake(?) med Lions eller noe lignende i 1 div i CS:GO hvor utfallet var annulering av poeng og WO til motstanderlaget. (correct me if i'm wrong here.)

Lenke til kommentar

"I kjennelsen står det at Riddles lagleder har tatt selvkritikk og forklarer videre at nedtellingen på lagsiden ikke var aktiv, slik at de glemte av regelen. De påpeker også at Riddle er en viktig del av utviklingen av norsk e-sport."

 

Ja hva skulle vi gjort uten dere..... Hvor skal norsk eSport ta veien uten Riddle? Beste er nok om gamer gjør om på avgjørelsen.

Lenke til kommentar

Dette ar en vell så hard straff.

 

I mine øyne burde ikke motstander laget ikke godtatt kampstart i første omgang. En annulering av poeng samt advarsel hadde vært nok hvis man først skulle trå til en straff mtp at kampen teknisk sett var godkjent av motstander laget til Riddle under denne kampen.

 

mener å huske en situasjon 2 sesonger tilbake(?) med Lions eller noe lignende i 1 div i CS:GO hvor utfallet var annulering av poeng og WO til motstanderlaget. (correct me if i'm wrong here.)

 

Nå var det vel arrangørene som bestemte at kampen skulle spilles uansett, så straffen er ok nok, det er ikke det andre laget sitt feil når arrangørene sier hva som skal skje.

Lenke til kommentar

 

Dette ar en vell så hard straff.

 

I mine øyne burde ikke motstander laget ikke godtatt kampstart i første omgang. En annulering av poeng samt advarsel hadde vært nok hvis man først skulle trå til en straff mtp at kampen teknisk sett var godkjent av motstander laget til Riddle under denne kampen.

 

mener å huske en situasjon 2 sesonger tilbake(?) med Lions eller noe lignende i 1 div i CS:GO hvor utfallet var annulering av poeng og WO til motstanderlaget. (correct me if i'm wrong here.)

 

Nå var det vel arrangørene som bestemte at kampen skulle spilles uansett, så straffen er ok nok, det er ikke det andre laget sitt feil når arrangørene sier hva som skal skje.

Mener dette stemmer ja, grunnet at kampen skulle vises live på tv2 Sumo. Det ble nok da bestemt at kampen skulle spilles og at en evt klage skulle sendes inn i etterkant. Mener jeg leste dette i forrige artikkel her på gamer.no

Lenke til kommentar

"I kjennelsen står det at Riddles lagleder har tatt selvkritikk og forklarer videre at nedtellingen på lagsiden ikke var aktiv, slik at de glemte av regelen. De påpeker også at Riddle er en viktig del av utviklingen av norsk e-sport."

 

Ja hva skulle vi gjort uten dere..... Hvor skal norsk eSport ta veien uten Riddle? Beste er nok om gamer gjør om på avgjørelsen.

 

Hvis de skal påpeke at de er "en viktig del av utviklingen av norsk e-sport", burde de ikke da gått frem som et godt eksempel og kunnet reglene? Jeg ser ikke helt hva som er formildende i denne saken, regelen om 24 timer har vært der en god stund, det ble til og med sendt ut mail om det da den kom til alle lagledere. Er kjipt for spillerne, men sånn er reglene og skal man delta så skal man følge de eller måtte ta konsekvensene hvis de brytes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende;  flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.
I henhold til retningslinjene har 2 innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.
 
Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Praktisk talt 1 års utestengelse fra 1.div for å registrere noen 1,5timer for sent. Bra at admins følger reglene, men den regelen er litt drøy spør du meg.

 

Faktasjekk:

 

* Ett halvt år.

* Ikke utestengelse, kan fortsatt delta på andre ting for andre lag.

* Nedrykk.

* En spiller feilregistrert med 1,5 timer og en med mer enn dette. Altså to.

Lenke til kommentar

 

Praktisk talt 1 års utestengelse fra 1.div for å registrere noen 1,5timer for sent. Bra at admins følger reglene, men den regelen er litt drøy spør du meg.

Faktasjekk:

 

* Ett halvt år.

* Ikke utestengelse, kan fortsatt delta på andre ting for andre lag.

* Nedrykk.

* En spiller feilregistrert med 1,5 timer og en med mer enn dette. Altså to.

Fakta er at Riddle må vente 1 år for å spille første divisjon igjen. Og hadde Riddle kun hatt en spiller registrert sent kunne det blitt tapt på WO istedet. 

Endret av dean-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...