Gå til innhold

– Samsung Galaxy S8 kan forvandles til en Android-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ut i fra at den PC funksjonaliteten default får slakt etter som dem ikke kan kjøre native x86...

Hvis du ser etter en fullblods arbeidsstasjon i den formfaktoren så mistenker jeg at du er ca. 5-10 år fir tidlig ute.

 

Asus transformer var startgropa, og fungerte delvis, men slo feil pga umoden plattform. I dag har vi bedre integrering, men fortsatt umoden og fragmentert plattform. Om android eksisterer om 10 år så tipper jeg vi har løsningen du søker, eller om det kommer inn noen og tar over med en skikkelig plattform fra mobiltelefoner og opp til serverparker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fingeravtrykkleseren befinner seg på baksiden av telefonen.

 

Bra. Er vant til det fra min Huawei P9. Veldig enkelt å bruke ettersom fingrene allerede er på baksiden når du holder telefonen.

 

Jeg hadde lyst på en flat variant dog, men dersom den virkelig blir så rammeløs kan jeg nok revurdere en kurvet modell. Får se når den tid kommer om jeg bytter ut min Huawei.

Lenke til kommentar

 

fingeravtrykkleseren befinner seg på baksiden av telefonen.

 

Bra. Er vant til det fra min Huawei P9. Veldig enkelt å bruke ettersom fingrene allerede er på baksiden når du holder telefonen.

 

Jeg hadde lyst på en flat variant dog, men dersom den virkelig blir så rammeløs kan jeg nok revurdere en kurvet modell. Får se når den tid kommer om jeg bytter ut min Huawei.

Inntil mobilen ligger på bordet... Da er det plutselig ikke så genialt å ha leseren på baksiden. Foretrakk løsningen til Xperia Z5 Premium med fingeravtrykkleser i power-knappen på siden av telefonen. S7 Edge er ikke så dum heller med fingeravtrykkleser i home-knappen, men det er et pes at knappen er fysisk og fortsatt idioti av Samsung å bytte om på back og app-knappene. Så er det Xiaomi Mi Mix som i hvertfall får knappene på fronten riktig (man velger selv), men fingeravtrykkleser på baksiden kan til tider være upraktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...