Gå til innhold

SNIKTITT: Denne lekre modulære mobiltelefonen kommer snart til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en bra telefon.. litt lite batteri .... men nodeal er at det er android 6.01. Jeg har hatt mange telefoner, men sverger fremover kun til nexus.. det er såpass lite forskjell på telefonene og for meg er OS viktigst. Har kjørt Android 7 i mange måneder og det er helt uaktuelt å nedgradere.. kanskje blitt slave av Google og telefonene deres :-)

Lenke til kommentar

 

Av dagens modeller så er denne mest intresant. Vil gjerne ha en lagrings modul med mye lagringsplass

 

Det hadde faktisk vært ganske genialt, en lagringsmodul med f.eks. 64 til 256 GB som ikke er noe større enn de såkalte "style covers" med høyere hastighet enn et SD-kort kan levere.

Jeg tenkte mye større. 1tb

Lenke til kommentar

 

 

Av dagens modeller så er denne mest intresant. Vil gjerne ha en lagrings modul med mye lagringsplass

 

Det hadde faktisk vært ganske genialt, en lagringsmodul med f.eks. 64 til 256 GB som ikke er noe større enn de såkalte "style covers" med høyere hastighet enn et SD-kort kan levere.

Jeg tenkte mye større. 1tb

 

 

Joda, enda mer ville vært flott det så absolutt :)

 

Vi får se hva de utvikler av "Moto mods" over tid, jeg må innrømme jeg ikke har satt meg inn i hvor høy lese- og skrivehastighet som er støttet mellom mobilen og en Moto Mod, det vil vel være ganske avgjørende for hvor nyttig en slik enhet blir.

Lenke til kommentar

Nja. Det jeg vil er å ha musikk og lydbok biblioteket lokalt på mobilen. Jeg har ikke tilgang til wifi annet enn hjemme og mobilnettet er ustabilt her ute på bygda så streaming fungerer ikke i praksis selv om jeg hadde en datapakke som var stor nok.

 

Så leg kunne tenkt med en ssd eller lignende som en modul og en sync løsning med biblioteket på nasen hjemme. Trenger ikke hastigheten egentlig men trenger mye minne

 

Jeg ser det er 256 gb micro sd tilgjengelig men det er ikke i nærheten nok

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vil heller ha en mobil som er nesten dobbel så tykk hvis jeg kan få bedre batteri! 

 

DEt er jo da bare å kjøpe Tumi motomods'en og så had du dobbelt så stort batteri . Jeg kjøpte Moto Z da den kom ut i USA. Jeg kjøpte følgende motomods: batteri(som også gir trådløs lading), JBL høyttaler og prosjektoren. Det er definitivt den beste telefonen jeg har hatt. Jeg hadde Samsung galaxy S7 Edge men solgte den etter en uke. Har fortsatt en IPhone 6S plus men den har skjermproblemer i tilleg til å være en kjedelig telefon. Har også en Nextbit Robin som er OK men mangler Micro SD card slot- noe Moto Z har . Bruker nå et 1Tb kort i Moto Z og det funker, selv om kortet er treigt.
Lenke til kommentar

 

Vil heller ha en mobil som er nesten dobbel så tykk hvis jeg kan få bedre batteri! 

 

DEt er jo da bare å kjøpe Tumi motomods'en og så had du dobbelt så stort batteri . Jeg kjøpte Moto Z da den kom ut i USA. Jeg kjøpte følgende motomods: batteri(som også gir trådløs lading), JBL høyttaler og prosjektoren. Det er definitivt den beste telefonen jeg har hatt. Jeg hadde Samsung galaxy S7 Edge men solgte den etter en uke. Har fortsatt en IPhone 6S plus men den har skjermproblemer i tilleg til å være en kjedelig telefon. Har også en Nextbit Robin som er OK men mangler Micro SD card slot- noe Moto Z har . Bruker nå et 1Tb kort i Moto Z og det funker, selv om kortet er treigt.

Hvilket minnekort bruker du?

Lenke til kommentar

 

 

Vil heller ha en mobil som er nesten dobbel så tykk hvis jeg kan få bedre batteri!

 

DEt er jo da bare å kjøpe Tumi motomods'en og så had du dobbelt så stort batteri . Jeg kjøpte Moto Z da den kom ut i USA. Jeg kjøpte følgende motomods: batteri(som også gir trådløs lading), JBL høyttaler og prosjektoren. Det er definitivt den beste telefonen jeg har hatt. Jeg hadde Samsung galaxy S7 Edge men solgte den etter en uke. Har fortsatt en IPhone 6S plus men den har skjermproblemer i tilleg til å være en kjedelig telefon. Har også en Nextbit Robin som er OK men mangler Micro SD card slot- noe Moto Z har . Bruker nå et 1Tb kort i Moto Z og det funker, selv om kortet er treigt.

Hvilket minnekort bruker du?

Det store minnekortet på 1tb kjøpte jeg på eBay bare for å teste det ut. Det har ikke noe merkenavn , er treigt men virker og morsomt nok det har 1.3tb kapasitet . har også et 512gb sammentrekning merkenavn , et Samsung på 256gb og et sandisk på 200gb. Det raskeste er samsung minnekortet.

Lenke til kommentar

Skulle bestille denne gjennom telia , men så fjernet de den fra nettbutikken. fikk da beskjed fra telia at de hadde fått beskjed av leverandø at denne ikke kom til norge med det første i noen butikker.

 

 

Noen som vet noe mer enn dette??  Er seriøst den eneste telefonen som virker spennende for tiden. 

Lenke til kommentar

Skulle bestille denne gjennom telia , men så fjernet de den fra nettbutikken. fikk da beskjed fra telia at de hadde fått beskjed av leverandø at denne ikke kom til norge med det første i noen butikker.

 

 

Noen som vet noe mer enn dette??  Er seriøst den eneste telefonen som virker spennende for tiden. 

 

Hørtes merkelig ut, ser den er annonsert hos blant annet Lefdal med salgsstart 09.09.16. Ville vært merkelig om de da plutselig trekker den tilbake to dager før salgsstart.

 

Er ellers enig i at den er en av de mer spennende modellene på markedet for tiden så synd om den ikke kommer til Norge med det første likevel.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...