Gå til innhold

Slik forvandlet de en 3D-skriver til en fungerende tatoverings-maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah, Starship Troopers, en av de filmene som har overrasket meg mest i positiv forstand noen sinne. Så den på kinoens dag som en film jeg bare puttet inn mellom to andre filmer jeg hadde planlagt å se. Ante ikke noe om den og hadde ikke hørt om den før, var bare den eneste som startet og sluttet til riktig tid. Ble dagens høydepunkt...

Lenke til kommentar

......oooog der gikk den profesjonen ut av vinduet takket være automatisering hehe. Vel, da kan man være sikker på at man får et bra utført arbeid slik man ønsker det, og sikkert til en langt rimeligere pris.

Lenke til kommentar

......oooog der gikk den profesjonen ut av vinduet takket være automatisering hehe. Vel, da kan man være sikker på at man får et bra utført arbeid slik man ønsker det, og sikkert til en langt rimeligere pris.

Neppe, det er en profesjon der resultatet er et kunstverk. Dersom holdningen din er at det skal bli billigere og maskinnøyaktig vil jeg tro at tatoveringer ikke er noe for deg. Det vil nok fortsatt være slik at de fleste som liker kunst foretrekker håndarbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...