Gå til innhold

TILBAKEBLIKK: Kraften er fremdeles sterk i gammel spillkode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den spinkle MIDI-musikken? Ikke hvis man guffet på med Gravis Ultrasound. :)

 

AWE32 fra Creative fungerte også utmerket :)

 

Faktisk bare et drøyt år siden jeg spilte igjennom Dark Forces igjen. Masse gode minner og etter min mening beste spillserie fra Star Wars universet som fortjener en skikkelig oppfølger.

Lenke til kommentar

Spillet ligger også på gog.com

 

Mange gode minner fra dette spillet. Husker jeg leste manualen på senga den dagen jeg kjøpte det :)

 

Det er en skam at lucasarts ble lagt ned. Jeg trodde doom var kult, men dette spillet "blew my mind" mye mer enn id greide med titlene sine.

Lenke til kommentar

Hyggelig med et bra skrevet tilbakeblikk. Spillet selges også på GOG, sammen med de andre spillene i serien. GOG har også fikset en del tekniske utfordringer for å få dem til å kjøre knirkefritt på moderne systemer. Dark Forces 2-versjonen som selges på Steam virker vel rett og slett ikke.

 

 

 

 

Det blir som regel oversett hver eneste gang noen lager en liste over tidenes mest innflytelsesrike skytespill

 

Hæ? Du burde slutte å lese de useriøse og kunnskapsløse sidene som ikke har dette med.

Lenke til kommentar

var det ikke i ett av spillene med Kyle at man ved å velge gitte krefter under veis endte opp med to forskjellige sluttsekvenser. En der man er den gode jeddi som bringer frihet og glede, og en der man sitter på tronen som den nye onde herskeren...

 

Stemmer - Dark Forces 2 Jedi Knight

Lenke til kommentar

 

var det ikke i ett av spillene med Kyle at man ved å velge gitte krefter under veis endte opp med to forskjellige sluttsekvenser. En der man er den gode jeddi som bringer frihet og glede, og en der man sitter på tronen som den nye onde herskeren...

Stemmer - Dark Forces 2 Jedi Knight

 

Meget bra spill. Det er jo spillbart enda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...