Gå til innhold

SteelSeries slipper nytt mekanisk tastatur for seriøse spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er dumt de ikke behold M800-tastene. Skulle gjerne hatt en M800-variant uten Macro-tastene, bare for størrelsens skyld, og dette kunne vært det om de hadde brukt sine egne mekaniske-switches. Også den store space-knappen er veldig fin imo. Synd den heller ikke er med.

Kanskje det kommer en M700? eller M550? slik jeg ønsker : ]

Endret av seppo-
Lenke til kommentar

Noen som vet om disse tastene bråker veldig? jeg skulle gjerne hatt et mekanisk tastatur som ikke lager så mye lyd da PC'n er plassert rett ved siden av 2 soverom (av alle ting!).

 

Kommer litt an på hvordan du skriver. Røde og sorte taster er lineære, så de har ikke noe markant klikk som bl.a. blå og brune. Om du ikke bunner ut tastene helt ned til underlaget er de ikke veldig bråkete. Kan evt. vurdere å montere o-ringer på dem for å dempe noe av lyden. (Gir dog en litt annen følelse enn bare taster.)

 

 

 

Kva er forskjelen på dette og Steelseries 6Gv2? Berre lyset?

6gv2 som forgjengeren bruker Cherry MX Black. Dvs. mindre klikkelyd og "tyngre" taster å trykke ned. Jeg har fortsatt mitt gamle 6G.

 

 

Sorte og røde brytere er vel begge lineære, og da i teorien like stille. Eneste som lager lyd er når du slår dem helt i bunnen av tastaturet, noe som jo er lettere med røde brytere.

Lenke til kommentar

Noen som vet om disse tastene bråker veldig? jeg skulle gjerne hatt et mekanisk tastatur som ikke lager så mye lyd da PC'n er plassert rett ved siden av 2 soverom (av alle ting!).

 

Kjøpe mekanisk tastatur og forvente at det ikke bråker? REEEEEEEEE!!!

 

Men for å svare på spørsmålet ditt. Gå for MX Brown taster og evt. kjøp inn et sett med o-ringer, som du setter på under tastene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...