Gå til innhold

Omtale av Dungeons & Dragons Heroes


Anbefalte innlegg

Fire helter ofret seg for å redde verden fra trollmannen Kaedin. Nå hviler de i dødsriket, sammen med ondskapen. Eller? Det kommer vel ikke som noen overraskelse at slemme munker igjen har vekket trollmannen til live, og at de fire på nytt må berge dagen? Så, 150 år etter sin blodige død vekkes de av kvisete rollespillnerder med Xbox.

 

http://gamer.no/art.php?artikkelid=3884

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, 150 år etter sin blodige død vekkes de av kvisete rollespillnerder med Xbox.

Ikke at jeg har prøvd det eller vet om det er noe bra, men uansett så er det vel ikke noe vits å slenge sånne utsagn mot dem som eventuelt har en annen mening enn deg, som synes det er bra og som faktisk gidder å bruke tiden sin på det?

Lenke til kommentar

var ikke meningen å fastslå at dem som liker dette spillet er kvisete eller nerder. Jeg har selv kviser, liker rollespill og har Xbox. Jeg sier vel heller ikke at spillet er dårlig i den setningen der?

 

Det jeg ville formidle var at "150 år etter vekkes de til live igjen av ukjente krefter", bare en annen måte og mer flåsete måte å si det på.

 

Sorry hvis jeg fornærmet noen, det kommer sikkert til å skje igjen ;)

Lenke til kommentar

Sytntes det var bra skrevet. Glad jeg ikke kjøpte dette spillet, stod i butikken å holdt den i hånden her om dagen. *phew* ;)

 

Er det flere enn bare meg som synes "trollmannen" og "slemme munker" høres teit ut?

Det blir bare ikke det samme på norsk

 

Vi har mange gode ord på norsk! Desvere glemmer jeg stadig de fleste. Men Seidmann er noe jeg liker å kalle en trollmann når jeg spiller rollespill (pen og papir) :)

Endret av The DiM
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...