Gå til innhold

Spintires er fjernet fra Steam på grunn av stor feil med spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil dette bety at de som allerede eier spillet ikke får startet det? o.O

 

Man kommer seg fint inn i menyen, men med en gang man starter et spill låser det seg og en melding kommer som sier: "Oops, SpinTires crashed!"

 

Må bare si at jeg tror ikke på verken utvikleren eller utgiveren når de sier det ikke stemmer at det er sabotert. Jeg prøvde akkurat nå å stille datoen til i januar, og da kunne jeg spille uten at det krasjet. Det skal godt gjøres å ha en uskyldig bug som bare påvirker spillet etter en viss dato. Treng man å si mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å spille det flere ganger, men de har aldri klart å få inn støtte for separate ratt og pedaler. Så jeg må velge om jeg skal bruke ratt eller pedaler. Ikke spesielt hensiktsmessig...

 

Fungerer kun med ratt og pedaler som ses som 1 enhet av spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å spille det flere ganger, men de har aldri klart å få inn støtte for separate ratt og pedaler. Så jeg må velge om jeg skal bruke ratt eller pedaler. Ikke spesielt hensiktsmessig...

 

Fungerer kun med ratt og pedaler som ses som 1 enhet av spillet.

 

Viss du har Logitech-ratt, so bør du bruke Logitech Profiler-programmet til å få satt det opp mot Spintires.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å spille det flere ganger, men de har aldri klart å få inn støtte for separate ratt og pedaler. Så jeg må velge om jeg skal bruke ratt eller pedaler. Ikke spesielt hensiktsmessig...

 

Fungerer kun med ratt og pedaler som ses som 1 enhet av spillet.

 

Vist du laster ned et program som heter Universal Joystick Remapper så kan du kombinere rattet og pedalene til en virtuell game kontroller. Da vil du unngå denne problematikken.

Lenke til kommentar

Uavhengig av hva som er riktig i denne konflikten så får det meg til å stille spørsmål om utvikleren kanskje bør utgi produktene sine selv i fremtiden. Én av hovedfordelene med dagens digitale distribusjonsnettverk er at utgivere trengs ikke lenger, og spesielt uavhengige utviklere som dette kan gi ut produktene sine direkte. Utgiver har neppe bidratt med mye PR, så det har kanskje primært vært finansiering? Jeg ville oppfordret utvikler til å se etter andre finansieringsløsninger i fremtiden, og unngå et unødvendig mellomledd.

Lenke til kommentar

Jeg har desverre kjøpt denne alpha-utgaven av et spill, og har gitt det EN stjerne i review på steam. Grunnen er manglende støtte fra utviklerne som virker å ha forlatt hele smørja. Achievements virker ikke, så hva er vitsen med å "grinde" seg gjennom de mange gjørmehullene da? Multiplayer-maps blir ikke lagret og må gjøres i en session, spillet er mer arbeid enn moro og arbeid har jeg fra før. Kameravinklen er også enenkel fiks som utviklerne ignorerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...