TheOats Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Legg merke til "skyggen" over landskapet. Det er litt overdrevet her, men det likner veldig på det jeg ser. Vet noen av dere hva dette kan være?
aklla Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Hva med å snakke med optiker? Mulig du trenger briller, virker neste dom om du er skjevøyd eller noe slikt, men det finner du ut av med optikkeren. 1
Zlatzman Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Ser du skygge selv om du lukker det ene øyet? Det kan i så fall hende det er skjeve hornhinner som er årsaken. Uansett: som over, en optiker kan nok hjelpe deg få svar på dette. 1
Emancipate Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Korrekt over, det er skjeve hornhinner. Det korrigeres med briller eller linser. Helst briller, for der lager de vinkelen (akse) mer nøyaktig. Akse sier noe om hvilken vei skyggen kommer (opp/ned eller venstre/høyre). Om det er rett over vil du få briller med akse rundt 0 eller 180. 1
TheOats Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 Takk for svarene! Har bestilt time hos optikeren.
heartlife Skrevet 4. februar 2016 Skrevet 4. februar 2016 Legg merke til "skyggen" over landskapet. Det er litt overdrevet her, men det likner veldig på det jeg ser. Vet noen av dere hva dette kan være? Bestill time hos opptiker. Jeg har skjeve hornhinner, og jeg har også dårlig syn. Så vet hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå