Gå til innhold

GUIDE: The Witcher III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt Witcher 3, men syns allerede vanilla ser meget pent ut. Kan skjønne å modde Minecraft for å få det til å se penere ut med shades, hd textures osv.

 

Enig! Noen ganger virker det som om at grafikk-mods er der bare for å være der. Er ikke noe behov for det i dette spillet syns jeg i hvert fall. 

 

Men uansett, kult å se spillet i litt andre farger :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digger slideren dere bruker for å sammenligne to bilder! Veldig praktisk.

 

Er enig med at grafikken i vanilla ser utrolig bra og riktig ut. For eksempel Skyrim var grått, kjedelig og hadde mangel på dybde/blur. Da kunne et mod gjøre utrolig mye. Witcher 3 har allerede en fantastisk grafikk, selv på konsoll.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjøpte pc versjonen av Witcher fordi jeg regnet med det ville kommet mye kult innhold fra mod community slik som i for eksempel Skyrim, Så ble litt skuffet at det bare var slike shadere og textures etc.

 

Skyrim var jo en mye bedre opplevelse på pc nettopp pågrunn av fantastisk bruker generert innhold som man ikke fikk tak i på konsoll versjonen. Så jeg tenkte det samme kansje ville gjelde Witcher 3.

 

Forresten meget kul slider funksjon på sammenligning av bilder dere hadde.

Lenke til kommentar

Vanilla ser fortsatt penest ut.

Forøvrig kan jeg nevne at CD Red jobber med en Enhanced edition til witcher 3.

De gjorde det samme med Witcher 2 og den gang var oppdateringen gratis til alle eiere av spillet.

Og hvordan vet du dette? Mesteparten av utvikler teamet har gått over på Cyberpunk, og Blood and Wine er ikke utgitt enda. Kilder er fint også. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Kjøpte pc versjonen av Witcher fordi jeg regnet med det ville kommet mye kult innhold fra mod community slik som i for eksempel Skyrim, Så ble litt skuffet at det bare var slike shadere og textures etc.

 

Skyrim var jo en mye bedre opplevelse på pc nettopp pågrunn av fantastisk bruker generert innhold som man ikke fikk tak i på konsoll versjonen. Så jeg tenkte det samme kansje ville gjelde Witcher 3.

 

Forresten meget kul slider funksjon på sammenligning av bilder dere hadde.

 

personlig gjorde ikke jeg det, jeg kjøpte the witcher 3 fordi det så veldeg bra ut. faktisk det beste spillet jeg har spilt.

 

men det er mere mods en bare shadere ol. eks. en mod som gjør at alle kamper til gwent kamper. det fins også andre mods som er lagd for å lage kule bilder, eks. en du bare kan trykke på en knapp for å fryse verden. har kommet en del kule bilder ut av det :)

 

personlig kjøper jeg aldri spill på grunn av mods:)

Lenke til kommentar

personlig gjorde ikke jeg det, jeg kjøpte the witcher 3 fordi det så veldeg bra ut. faktisk det beste spillet jeg har spilt.

 

men det er mere mods en bare shadere ol. eks. en mod som gjør at alle kamper til gwent kamper. det fins også andre mods som er lagd for å lage kule bilder, eks. en du bare kan trykke på en knapp for å fryse verden. har kommet en del kule bilder ut av det :)

 

personlig kjøper jeg aldri spill på grunn av mods:)

 

Me kjem til å skrive ein feature om litt meir "nyttige" modifikasjonar og. Dette er nok for dei litt meir spesielt interesserte. Som eg seier i artikkelen er det mest ein smakssak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns at utvikleren og Nvidia har vært slappe på bruken av "nye" teknologier. Det er noen FurFX & HBAO+ innstillinger, men veldig lite av det nye er tatt i bruk. Jeg er ikke besatt av grafikk, men samarbeidet med Nvidia kunne ha gjort dette spillet vakkert og gitt mer ytelse for de med svakere grafikkort. Det er et stort spekter i DX11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...