Gå til innhold

Swytch kan spare deg for mange hundre kroner i året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

 

Flere nummer på ett sim. Neppe.

Nei, er nok bare softwareimplementasjon. Tipper det bare er ett mellomledd hvor en server videresender trafikken til enheten som er knyttet til Swytch nummeret.

Ja, det tror jeg også, Trolig, samme konseptet som Hangouts. Kan trolig brukes uten sim.
Lenke til kommentar

 

 

Flere nummer på ett sim. Neppe.

Nei, er nok bare softwareimplementasjon. Tipper det bare er ett mellomledd hvor en server videresender trafikken til enheten som er knyttet til Swytch nummeret.

Ja, det tror jeg også, Trolig, samme konseptet som Hangouts. Kan trolig brukes uten sim.

 

 

Du trenger vel ikke å tro? Dette står jo ganske tydelig i artikkelen.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ubrukelig for oss bofaste i Norge vil jeg si.

Hva med de andre (i Norge) som skal ringe "til deg" på +44 en pstn gateway i UK eller US +1.

Jeg hadde iallfall ikke ringt opp norsk kollega i Norge som har et nummer hvor det er et ymse utlandsnummer .

 

Priser med Netcom fra mobil.

post-35394-0-28669000-1444774965_thumb.jpeg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Én, av sikkert en drøss med løsninger, er Google Hangouts. Den er bare beregnet på utgående samtaler, slik at du alltid kan treffes på det nummeret som tilhører simkortet i telefonen. Samtaler til USA er gratis, mens samtaler til Europa koster fra ca 5 eurocent og nedover per minutt. Før samtalen settes opp, kommer en dialogboks med samtaleprisen, og du må bekrefte før du kan ringe.

 

Men, som sagt, én av flere løsninger på markedet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...