Gå til innhold

– Slik blir datamaskinene om 20 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei takk.

Du sier det nå, men vedder på at pipa får en annen lyd når dette er like vanlig som mobiltelefoner er idag og alle har Internett integrert i øynene.

 

Jeg har nok litt innebygget skepsis til dette når jeg ser hvordan Internett kan bli missbrukt. Hadde alle mennesker hatt gode hensikter, hadde det ikke vært et problem, men det går ikke an å være naiv i en slik verden.

 

Så nei takk...

Lenke til kommentar

Problemet det forsker på roboter, som aldri har blitt det man hadde tenkt.

Det ser man robotstøvsuger er ikke bedre en vanlig støvsuger.

 

Så vil si dette er helt meningsløs artikkel.

 

http://notebookitalia.it/amd-nano-pc-project-discovery-concept-mullins-beema-18862

 

Slik vil AMD pcene bli i fremtiden med DDR4 ram og AMD Nano og tilsvarende R9 380x grafikkkort på cpu.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei takk.

Du sier det nå, men vedder på at pipa får en annen lyd når dette er like vanlig som mobiltelefoner er idag og alle har Internett integrert i øynene.

 

Jeg har nok litt innebygget skepsis til dette når jeg ser hvordan Internett kan bli missbrukt. Hadde alle mennesker hatt gode hensikter, hadde det ikke vært et problem, men det går ikke an å være naiv i en slik verden.

 

Så nei takk...

Unnlater du å bruke pc/smartphones fordi det finnes hackers? Nei? Ok...

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei takk.

Du sier det nå, men vedder på at pipa får en annen lyd når dette er like vanlig som mobiltelefoner er idag og alle har Internett integrert i øynene.

 

Jeg har nok litt innebygget skepsis til dette når jeg ser hvordan Internett kan bli missbrukt. Hadde alle mennesker hatt gode hensikter, hadde det ikke vært et problem, men det går ikke an å være naiv i en slik verden.

 

Så nei takk...

Unnlater du å bruke pc/smartphones fordi det finnes hackers? Nei? Ok...

 

Skjønner hvor du vil, men det er ikke god nok grunn til å lukke øyene. Og når det gjelder dine eksempler så tenker jeg gjennom litt ekstra hvordan jeg bruker dette i hverdagen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nei takk.

Du sier det nå, men vedder på at pipa får en annen lyd når dette er like vanlig som mobiltelefoner er idag og alle har Internett integrert i øynene.

 

Jeg har nok litt innebygget skepsis til dette når jeg ser hvordan Internett kan bli missbrukt. Hadde alle mennesker hatt gode hensikter, hadde det ikke vært et problem, men det går ikke an å være naiv i en slik verden.

 

Så nei takk...

Unnlater du å bruke pc/smartphones fordi det finnes hackers? Nei? Ok...

En ting er å få kontoen til blant annet Facebook hacket, men vil tro det er mye verre å oppleve at hjernen blir hacket?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet det forsker på roboter, som aldri har blitt det man hadde tenkt.

Det ser man robotstøvsuger er ikke bedre en vanlig støvsuger.

Hva i alle dager mener du med dette? At robotstøvsugere ikke nyttige fordi de ikke er bedre? Vil du kanskje også si at oppvaskmaskiner ikke er nyttige fordi tallerkene ikke blir renere enn om du gjør det selv? Kanskje klesvaskmaskiner ikke er nyttige heller da... Tiden din er åpenbart ikke verdt en dritt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...