Gå til innhold

Tetsuya Nomura visste ikkje at han regisserte Final Fantasy VII Remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er spent på hvilke forandringer som kommer og hvordan de manifesterer seg.

 

Mange sverger til datidens turn-based system, men personlig tror jeg det vil gjøre mer skade enn nytte når det å kun sikte seg inn mot de som fikk god opplevelse for 15 år siden neppe er like stor markedsandel i dag. Håper de beholder noe av loren og opplegget rundt materia, men samtidig gjør det nytt og fresht slik at det føles som et moderne combat system, og dermed klarer å høste en ny generasjon med spillere.

Lenke til kommentar

Ser for meg at kampene blir mer dynamiske, om ikke fullstendig realtime, og at random encounters er borte er jeg helt sikker på. Jeg er også helt sikker på at det vil bli en kjempebacklash fra den gamle fansen når de ser alle forandringene, og at vi som frekventerer spillfora må scrolle gjennom side etter side med klagesang.

Lenke til kommentar

Hironobu Sakaguchi var Produsent ikke Yoshinori Kitase.

 

Er ikke sikker på at de klarer og gjøre noe med dette, de skulle heller ha brukt det nye FF 15 teamet, da de er mye flinkere.

15-teamet bedre en 7-teamet? Om 3 mnd er XV glemt, det er et MMO og ikke et FF-spill.

XV har jo ikke random encounters en gang.:s

Endret av Puro
Lenke til kommentar

 

Hironobu Sakaguchi var Produsent ikke Yoshinori Kitase.

 

Har heller ikkje sagt noko anna.

 

 

Ah beklager gikk litt fort over artikkelen.

 

Hironobu Sakaguchi var Produsent ikke Yoshinori Kitase.

 

Er ikke sikker på at de klarer og gjøre noe med dette, de skulle heller ha brukt det nye FF 15 teamet, da de er mye flinkere.

15-teamet bedre en 7-teamet? Om 3 mnd er XV glemt, det er et MMO og ikke et FF-spill.

XV har jo ikke random encounters en gang.:s

 

De har innrømt selv at de gjør en dårlig jobb, og det vises godt hvor mye raskere og bedre spillene kommer ut etter at de gamle veteranene har gått til side.

Ganske rart av deg og si det, har ikke noe mening og mål. FF 14 er det beste spillet de har gitt ut på lenge.

Og random encounters er det i FF 15, det de prøver og lage er et taktisk kampsystem hvor du kan gjøre alt som du kan gjøre i gamle FF spill bare at du har mer frihet og bevegelse. 

De har ikke lagt til de viktigste tingene enda så vi får bare vente og se.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ser for meg at kampene blir mer dynamiske, om ikke fullstendig realtime, og at random encounters er borte er jeg helt sikker på. Jeg er også helt sikker på at det vil bli en kjempebacklash fra den gamle fansen når de ser alle forandringene, og at vi som frekventerer spillfora må scrolle gjennom side etter side med klagesang.

Det er sagt fra Yoshinori Kitase at det skal være tur basert.

Klaging blir det uansett, folk som venter på et spill i 20 år er mega fanboys og tar til seg den minste ting.

Men spillet blir og selge bra . Hylekoret forsvinner sakte men sikkert.

 

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...