Gå til innhold

Han viet flere år til å pusse opp Grand Theft Auto IV – nå snuser han på femmeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår jo at modderen liker å leke med Extra Sunny. Men, hva er så bra med det? Fra det jeg så fikk jeg en mer tegnefilmaktig feeling. PS! Videoen hakket noe voldsomt når jeg kikket, kan det ha bidratt til tegnefilm-feel'en?

 

Er Extra-Sunny mer realistisk for California-scener? Eller er dette noe som er laget for de som elsker sterkere farger etc.??

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

For de av dere som ikke ser forskjell, så har han lagt ut et bilde på twitter her: https://twitter.com/ZZCOOL/status/596694781398417408.

Det kommer jo ganske tydelig frem at hvitbalansen er noe kjøligere, samt at det er mindre skyer/tåke. Rett og slett klarere sikt. Når det er sagt, basert på min egen opplevelse av Los Angeles, så synes jeg faktisk Rockstar er nærmere virkeligheten, da det aldri var spesielt klart på himmelen der. 

 

Når jeg før eller senere spiller igjennom GTA V på nytt, så kommer jeg nok til å prøve ut denne modden.

Endret av Slettet+241541
Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk spillet ser bedre ut orginalt! Enn så lenge ;)

Folk som bor i los angeles ser omtrent aldri solen pga alle millioner med biler å forurensing! Så selvom det er vilt bra vær der hele tiden, så er himmelen omtrent alltid tett av andre ting enn kun skyer! så et nærmest skyfritt los santos som ICE modden har gjort er urealistisk i mine øyne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om jeg skjønner at folk liker å drive med slike ting så skjønner jeg ikke at de setter det over å faktisk spille. Tenk alle de timene folk har lagt ned i mods sånn at andre kan spille med dem. Er ikke poenget å spille spillet?. Jeg er takknemlig så klart, har fått mye glede utav det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...