Gå til innhold

Se hvordan Diablo III-spilleren går fra nivå 1 til nivå 70 på ett minutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at han får til dette er på grunn av en cowlevel rift som gir XP x10. I tillegg har han gear som gir ekstra XP. I hele min D3 karriere på rundt 800t har jeg aldri sett cow-riften. Sier litt om hvor sjelden den er. Den har visstnok blitt vanligere med 2.2 patch, men har enda ikke sett den.

 

Ellers er det vanlig å bli boostet til level 70 på en halvtime via vanlige rifts.

Lenke til kommentar

 

 

Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.

Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill

Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow.

 

Da kan du ikke ha prøvd mye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Grunnen til at han får til dette er på grunn av en cowlevel rift som gir XP x10. I tillegg har han gear som gir ekstra XP. I hele min D3 karriere på rundt 800t har jeg aldri sett cow-riften. Sier litt om hvor sjelden den er. Den har visstnok blitt vanligere med 2.2 patch, men har enda ikke sett den.

 

Ellers er det vanlig å bli boostet til level 70 på en halvtime via vanlige rifts.

 

Merkelig, jeg har sett den 3 ganger i season 3.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.

Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill

Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow.

 

Da kan du ikke ha prøvd mye.

 

Ja stemmer det, spillte en time. Burde kanskje gi det litt mer tid, men har så stor backlog :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.

Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill
Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow.

 

Da kan du ikke ha prøvd mye.

 

Ja stemmer det, spillte en time. Burde kanskje gi det litt mer tid, men har så stor backlog :)

Dersom du har mulighet ville jeg anbefale å teste det på konsoll i coop mode... Spilte det selv så snart det kom ut på PC, og likte det ganske godt. Men coop i sofaen var faktisk en MYE bedre opplevelse, selv om jeg var skeptisk til diablo på konsoll..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Nyhet: Diablo 3 eksisterer fremdeles.

Ikke bare eksisterer det, men etter den lunkne mottakelsen er det gradvis blitt til et veldig godt spill
Å? Jeg prøvde det her en dag og det var helt likt som på release nesten. Fjernet AH og endret drop rates - woooow.

 

Da kan du ikke ha prøvd mye.

 

Ja stemmer det, spillte en time. Burde kanskje gi det litt mer tid, men har så stor backlog :)

Dersom du har mulighet ville jeg anbefale å teste det på konsoll i coop mode... Spilte det selv så snart det kom ut på PC, og likte det ganske godt. Men coop i sofaen var faktisk en MYE bedre opplevelse, selv om jeg var skeptisk til diablo på konsoll..

 

 

Er det ikke coop på PC-versjonen?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Coop i sofaen er litt mer vrient å få til når man spiller på pcen. Ikke umulig, for all del, men det krever litt ekstra sammenlignet med konsoll

 

Vrient på hvilket vis?

 

AtW

 

 

Legg godviljen til, og senk kveruleringsinnstillinga di et par hakk så tror jeg faktisk du klarer å se svaret på hvorfor det er litt mer vrient å spille Diablo 3 coop i sofaen på pc enn det er på konsoll

Endret av Vegard#
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...