Gå til innhold

Hva i alle dager skal dette 2-tallet bety?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller kanskje... XBone har Rise of Tomb Raider eksklusivt, så kanskje PS4 får Tomb Raider 2 eksklusivt? :p

 

Eller kanskje det er Uncharted 2: HD Remake, eller noe sånt. Det ville faktisk ikke vært helt utenkelig, siden de vil ha hypet opp Uncharted 4 enda mer. Last of Us beviste en gang for alle at hype selger mer enn kvalitet. Men når man først snakker om Last of Us... kanskje det blir en Last of Us 2? Hadde vært dritbra om de kunne ha droppet alt etter introen i det første, og heller forlenget introen til hele spillet. Introen var dritbra. Resten gørrkjedelig.

Lenke til kommentar

Det eg meine er at dette er traileren for Planetside 2 til PS4 ettersom dei har hatt ein reklame om hvor ein dude sender signal til orbital strike til å komme ned så eg mistenke at dette er reklamen når ein av soldatene hører nedtellingen for orbital strike. Altså Reklame for PS2(Planeside 2) TIL PS4

 

Kan og vere metalgearrising ettersom til talet på 2 talet er liknane som namnet sinn style

Lenke til kommentar

 

Det eg meine er at dette er traileren for Planetside 2 til PS4 ettersom dei har hatt ein reklame om hvor ein dude sender signal til orbital strike til å komme ned så eg mistenke at dette er reklamen når ein av soldatene hører nedtellingen for orbital strike. Altså Reklame for PS2(Planeside 2) TIL PS4

Kan og vere metalgearrising ettersom til talet på 2 talet er liknane som namnet sinn style

 

Det er avkreftet allerede i artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...