Gå til innhold

Se Pokémon ta over Twitch, og Ocarina of Time spilt i blinde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

halfcoordinated, som speedrunnet Vanquish, har faktisk redusert førlighet i høyrehånden sin, så han lærte å spille spill på den måten. Det var derfor "bid incentive" var for at han skulle holde en brus i den hånden, og ikke for at han skulle spille med en hånd, fordi det kom han til å gjøre uansett. :)

 

Hihi, witwix, som speedrunnet Boshy, donerte selv $10 for hver død, og Professor Broman donerte $20 (og en annen kommentator på sofaen $5). Var utrolig morsomt å se Broman gnisse med tennene hver gang witwix døde. Men Broman klarer faktisk å leve av å streame (heldiggrisen).

 

På vegne av Speed Demos Archive ønsker jeg å takke gamer.no for å dekke arrangementet. Og takk til alle herfra som donerte. <3

Endret av Efreeti
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Likte også det nye innslaget Awful Games Done Quick de hadde på den 5 dagen, hvor de spilte spill som Big Rigs, Totally Rad og Rocman X.

Åh, Awful Games Done Quick er langt fra en ny idé. Det har blitt spilt mange fantastisk dårlige spill under tidligere AGDQ.

 

 

Jeg må jo kanskje også nevne Jackafur som fridde til Kittyrawr på direkten.

 

Likte også det nye innslaget Awful Games Done Quick de hadde på den 5 dagen, hvor de spilte spill som Big Rigs, Totally Rad og Rocman X.

Big rigs? det må jeg se, godt det fins VODs av alt :D

 

Å ja, ikke nok med det, men det ble spilt av Alex Navarro, som faktisk jobbet for Gamespot og lagde denne udødelige videomtalen i 2004:

 

Og her er VoD av at han spiller det på AGDQ

https://www.youtube.com/watch?v=IfHeFRYxeJ8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

aha, nice hadde faktisk ikke sett den "orginale" videoen før. Artig at de fikk med han :)

Sitter å ser gjennom hele Awful Games delen atm, mye dårlige spill men det gjør det hele bare en bedre.

 

Skal også legges til at BattleBlock med kommentering fra utviklerne var bare helt genialt. vel verdt å se hele det nesten 3timer lange speedrunnet.

Lenke til kommentar

På vegne av Speed Demos Archive ønsker jeg å takke gamer.no for å dekke arrangementet. Og takk til alle herfra som donerte. <3

 

Stusset på valg av 'charity' i år - for et slikt arrangement så virker det rart å velge en organisasjon som kun jobber for, og i, USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...