Gå til innhold

KONKURRANSE: En flott premie skjuler seg bak dagens luke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er to gale alternativer på det første spørsmålet. Les spørsmålet på nytt og studer alternativene litt bedre ;-)

 

Flere kilder viser til at DS står for to ting. Det ene det står for er nøyaktig det dere har som et svaralternativ. Det andre det står for er farlig nære det andre svaralternativet dere har. Tror mange ville vært enig med meg :)

Lenke til kommentar

 

Nei, det er to gale alternativer på det første spørsmålet. Les spørsmålet på nytt og studer alternativene litt bedre ;-)

 

Flere kilder viser til at DS står for to ting. Det ene det står for er nøyaktig det dere har som et svaralternativ. Det andre det står for er farlig nære det andre svaralternativet dere har. Tror mange ville vært enig med meg :)

(Når jeg skrev "første og andre svaralternativ" så siktet jeg forresten ikke til rekkefølgen svaralternativene står i :)

Lenke til kommentar

 

Nei, det er to gale alternativer på det første spørsmålet. Les spørsmålet på nytt og studer alternativene litt bedre ;-)

 

Flere kilder viser til at DS står for to ting. Det ene det står for er nøyaktig det dere har som et svaralternativ. Det andre det står for er farlig nære det andre svaralternativet dere har. Tror mange ville vært enig med meg :)

Det er virkelig bare ett rett svar her. DS har to betydninger, ja, men kun en av dem står oppført der.

Lenke til kommentar

@Indifference

 

Les spørsmålet ein gong til. Slik eg forstår det, er der berre eit rett svar.

 

Kay

 

Jeg står på at jeg mener at et av de andre svaralternativene er litt for farlig nær, og at det kan skape usikkerhet. Skulle gjerne kunne sagt hvilket og hørt deres argumenter for hvorfor det ikke er misvisende. Men fint at dere synes det er klart og tydelig da :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei, det er to gale alternativer på det første spørsmålet. Les spørsmålet på nytt og studer alternativene litt bedre ;-)

 

Flere kilder viser til at DS står for to ting. Det ene det står for er nøyaktig det dere har som et svaralternativ. Det andre det står for er farlig nære det andre svaralternativet dere har. Tror mange ville vært enig med meg :)

Det er virkelig bare ett rett svar her. DS har to betydninger, ja, men kun en av dem står oppført der.

Det er der vi er uenige. Jeg mener at det andre helt klart kunne vært den andre tingen det står for

Lenke til kommentar

Det er bare å lese hele spørsmålet og svar-alternativene, så ser man kjapt hvilket som er ment å være riktig.

 

Dette er garantert gjort med overlegg fra redaksjonen sin side, og det er helt greit for hvis man ikke tar seg bryet til å være 100% sikker på at man forstår spørsmålet, og er inneforstått med hva alternativene virkelig er så har man jo bommet på oppgaven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...