Gå til innhold

Byr på lydløst skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er ganske identiske bortsett fra minnemengden så basert på det så er det verdt de ekstra kronene. TEK burde lagt ved denne linken; http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTX750DCSL2GD5/specifications/

For å kunne gi deg et bedre svar så må man dog vite hva du skal bruke det til :) Er ikke alltid verdt å oppgradere i forhold til bruk og noen ganger bør man slenge på enda en 1000 lapp i forhold til bruk.

 

Edit; Skrivefeil

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står ikke det noe sted på linken jeg la ved. Det er alltid skrevet som requirement (krav) på spesifikasjons-sidene til kortet på ASUS's sider (merkelig setning :p ) hvis kortet trenger det. Jeg har aldri sett at disse sidene er feil. Så ja, det er bare å sette det rett i sporet og starte opp :)

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Den som ser på skjermkort i denne prisklassen bør også vurdere ASUS GeForce STRIX GTX 750Ti 2GB PhysX 1.499 kr

Dette kortet er passivt kjølt fremtil det blir varmt, og er dermed stille det aller meste av tiden. Kortet gir over 15% bedre ytelse og klarer seg fremdeles uten egne strømledninger. Jeg har nylig testet du dette kortet i en arbeismaskin for en klient. Anbefales sterkt for alt fra lett spilling til videoredigering, mediesenter eller kontorbruk. De som vurderer et rent passivt kjølt skjermkort bør sørge for god kjøling i kabinettet, i små kabinetter vil derfor Asus sine Strix-modeller være gode valg siden de hindrer overoppheting og stabilitetsproblemer, samtidig som skjermkortet er stille når det kan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...