Gå til innhold

Noen fototreff i nær fremtid?


Anbefalte innlegg

Jeg har som dere sikkert har fått med dere lagt store deler av fotointeressen på hylla og stort sett alt av fotoutstyr er solgt. 5D MK III med all optikk samt utstyr er borte og de teneste jeg sitter igjen med er en Sony RX100 II.

 

Grunnen er at jeg nå har fått en enorm interesse for MC og kjører veldig mye motorsykkel om dagen og en ny doning ventes å stå i garasjen innen neste uke :)

 

Så interessen for det fotografiske er så og si borte. MEN.. det er fortsatt OK å ta bilder og om ikke jeg kommer til å stå på hode ned i søppeltønner eller ligge langflat for å ta makro etc. så tar jeg fortsatt bilder, men da mer hverdagslige bilder og jeg er på langt nær like opptatt av optiske prestasjoner og svindyre kamerahus.

 

Grunnen til den voldsomme nedgraderingen står i kontrast med bytte av hobby vedrørende MC turer etc. og da har man ikke plass til så mye slikt. Ja, faktisk tar jeg fler og fler bilder med mobilen også.... selv om RX100 II er med meg stort sett over alt.

 

Men den sosiale biten liker jeg godt og dessuten hadde det jo vert gøy å truffet andre "kjente" igjen. Så derfor spør jeg om det er noen fototreff i Østfold området (eller kanskje Oslo etc.) den nermeste fremtid?

 

jeg kjører som sagt sykkel hele tiden (untatt vinter og når det er glatt) og det blir fort kaldt i disse tider å kjøre langt, så derfor hadde det vert gøy å blitt med på en fototur (om ikke annet enn for den sosiale biten) i nærheten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjerknez er ikke redd for å ta en tur inn til Tigerstaden, så det er nok en opsjon.

 

Jeg er sikker på at du har mye fotoglede med en RX100 II også.

Det har du helt rett i Tomsi! Har jo vert på noen turer der vi med en tur ut på livet etterpå. :)

 

Saken er den at det nok ikke er foto som blir hovedgreia mi neste gang, selv om jeg kommer til å ta noen bilder. Gjør dette mest for å treffe gamle "kjente" samt at jeg får meg en liten MC tur på kjøpet. Er fin tid for meg å gå rundt å knipse litt nå da jeg må gå i MC klær, og disse er ikke akkurat noe man vandrer rundt i midt på sommeren for å si det sån, hehe.

 

Men ta kontakt så dukker jeg nok opp så lenge været tillater det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...