Gå til innhold

Nå er Windows-versjonen av HTC One M8 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker selv WP 8.1 "preview for developers", og med de nye (les: ny for wp, gammelt nytt ellers) funksjonene man får der er windows phone ikke lenger fullstendig drit. WP 8.0 har så mange små og store mangler. I tillegg er jo også app utvalget (etter hva jeg vil ha) ikke godt nok. Når 8.1 kommer for fullt begynner det vel selve operativsystemet å bli nokså bra men det tok MS ekstremt lang tid. For lang tid.

Lenke til kommentar

Shit, fortsetter det slik får jeg problemer med å velge hvilken telefon jeg skal kjøpe neste gang. For to minutter spekulerte jeg bare på om den skulle ha Orange, grønn eller hvit rygg.

 

Er du opptatt av godt kamera så er valget utrolig enkelt: Nokia 930.

 

Tror også 930 tåler mer juling, å jeg synes den ser bedre ut.

 

Skal sies at jeg selv eier HTC One M8 med Android, hvilket er en god telefon men kommer til kort mot 930.

Lenke til kommentar

Begynner seriøst å vurdere Windows Phone nå. Er veldig glad i android, men Cortana er ene og alene nok til at jeg kan komme til å velge WP. Et av de største ankepunktene mine er ofte batteritiden på WP telefonene, men tror HTCen er mer enn innenfor! :D

Jeg har aldri hatt noen problemer med batteritiden på Windows Phone telefoner, tvert imot faktisk. De fleste jeg kjenner med Windows Phone har god batteritid, så tror ikke det er noe du bør frykte. Min 930 holder lett hele dagen med masse bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...