Gå til innhold

Nå kommer Google-klokka til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne (LG's) ligner muligens litt på Sonys.

 

sony-smartwatch-white_11159.jpg

Men kan ikke si den avlange formen har gjort den noe penere. Ser ut til at LG'en har standard utskiftbar reim i alle fall.

 

Også jeg så kun fram til, og hadde halvveis bestemt meg for Moto 360.

Men så kom ryktene og sa noe om hvor massiv den blir...

 

Motorola-Moto-360.jpg

 

 

Thanks to the Moto 360’s wireless charging capabilities, the watch will be a whopping 13.5mm thick. That makes it considerably chunkier than the 9.9mm LG G Watch and 8.9mm Samsung Gear Live, which are already quite large timepieces, especially for women’s wrists. [kilde]
Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Hvordan støtter f.eks LG telefoner andre merker sine klokker? Klarer den helt fint å koble seg opp til Motorola eller Samsung sin?

Android Wear skal vel være kompatibelt. Men de eldre Samsung-klokkene er IKKE kompatibel med så mye forskjellig.

 

Her er en side som skal si om din telefon støtter Android Wear:

 

http://www.android.com/wear/check/

 

Edit:

Siden der sier Android Wear er laget for å virke med Android-telefoner som kjører versjon 4.3 eller høyere.

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Live View var nesten ubrukelig og havnet i skuffen etter få dager.

SmartWatch ble bra etter mange oppdateringer, og funksjonsmessig var det nesten en nedtur å oppgradere til SW2 med original software.

SmartWatch 2 fikk flere viktige endringer (transflective LCD viser klokken uten å trykke på knapp og fungerer i sollys slik som Pebble), bedre batteri (3-4 dager) og andre forbedringer (glass istedenfor plast, NFC osv). Etter flere programvareoppdateringer virker SW2 nå som den skal. Måtte også bytte fra Xperia V til Nexus 5 for å få feilfri blåtannkommunikasjon.

 

Klart jeg ønsker en ny smartklokke som er bedre enn SW2; mindre, billigere, med sekundvisning, 100m vanntett, med trådløs lagring og 2 uker batteritid. Inntil videre lever jeg godt med SW2 og håper på flere oppdateringer av programvaren.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Jeg er litt der at jeg føler forrige generasjon var den som endelig fikk konkurransen i gang, og at tredje generasjon med konkurranse normalt er den første som har "ferdige" produkter. Men siden Sony og Samsung har "drevet litt på" allerede, kan det hende de snart får noen innertiere allerede i neste generasjon.

 

Så langt har jeg ikke sett noen innertiere, og jeg har mistet troen også på at Moto 360 blir en... 13.5 mm tykk...

 

alcatel-onetouch-232-cheapest-cellphone.

Lenke til kommentar

Korreksjon - bytter gamle rykter med nye:

 

Specs og pris for Moto360 er lekket fra Best Buy. I følge disse specs, er klokka ikke 13.5mm, men 0.4 tommer, eller ~10.2mm. Det betyr jo noe.

 

BestBuy har den til $249, og den forventede pre-release "tigangen"-prisen er altså allerede oppe på CDON.com, 2499 kr. riktignok med beskjed om at korrekt bilde og specs avventes.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...