Gå til innhold

Stor demo for TrackMania 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trackmania for meg gikk langt på bærtur, når dem slo over til betalings metoden dem valgte...

 

Hadde vært bedre med league of legends lignende betalingstjeneste der man kan kjøpe skins osv..

 

Hele trackmania2-serin er for dyr i ordinær prising, så mye når de deler det opp i ett og ett miljø, med minimale oppgraderinger? Nei takk. Når det er sagt så har jeg de da de var relativt gunstig priset en periode for en stund siden.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skrev en kort brukeranmeldese av TrackMania 2 Stadium (http://www.gamer.no/brukere/bx3-znik/26934/anmeldelser/46463/). Spillet er uhyre morro, men utviklerne har gjort mye tvilsomt etter overgangen til Maniaplanet som har ledet til tapt brukermasse. Det var akkurat som de forventet at trackmania fanbasen skulle hoppe på shootmania bølgen sånn helt uten videre, men i stedet har det slått stikk motsatt. Trackmania fansene føler seg snytt av måten Nadeo har nedprioritert trackmania de siste årene og størstedelen holder seg fortsatt på gammel versjon.

Per dags dato bikker Trackmania United Forever over 4000 samtidige brukere . Maniaplanet stiller opp med fattige 800-1000, og dette gjelder for alle trackmania og shootmania titlene til sammen...

Dette demo opplegget er vel et forsøk på å lokke tilbake brukerne. Selv tror jeg at skaden gjort og det blir ekstremt vanskelig for Nadeo og komme tilbake der de en gang var med mindre de kommer opp med en smart løsning. Som ble nevnt over her av IndirectCell så kunne Nadeo ha vunnet mye på å kjøre lignende system som League of Legends og Dota 2.

Endret av BX3.znik
Lenke til kommentar

Trackmania for meg gikk langt på bærtur, når dem slo over til betalings metoden dem valgte...

 

Hadde vært bedre med league of legends lignende betalingstjeneste der man kan kjøpe skins osv..

 

Nå er det jo på salg, så nå får du Trackmania 2 stadium+valley+canyon for ?22,47, som vel er en ok pris?
Lenke til kommentar

Jeg synes det er lenge mellom hver gang et spillstudio slipper en demo nå for tiden, før ble det gjort med alle spill, slik at man faktisk kunne vite sånn høvelig hva man kjøpte. Savner det litt, så tommel opp for Nadeo.

 

Dette skyldes nok i stor grad streaming, previews og Let's Play-videoer. Det har aldri vært lettere å få sett hvordan et spill ser ut og oppfører seg enn i dag.

 

Det er også gjerne slik at en demo ofte ikke gir helt riktig inntrykk av et spill. Samtidig er det liten tvil om at en demo av et dårlig spill på ingen måter gagner utvikler/utgiver, så jeg forstår hvorfor vi ser færre av dem.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes det er lenge mellom hver gang et spillstudio slipper en demo nå for tiden, før ble det gjort med alle spill, slik at man faktisk kunne vite sånn høvelig hva man kjøpte. Savner det litt, så tommel opp for Nadeo.

Dette skyldes nok i stor grad streaming, previews og Let's Play-videoer. Det har aldri vært lettere å få sett hvordan et spill ser ut og oppfører seg enn i dag.

 

Det er også gjerne slik at en demo ofte ikke gir helt riktig inntrykk av et spill. Samtidig er det liten tvil om at en demo av et dårlig spill på ingen måter gagner utvikler/utgiver, så jeg forstår hvorfor vi ser færre av dem.

Det er vel også slik at previews og let's play videoer ikke gir et helt riktig inntrykk av spill, eller?

 

Forøvrig er jeg helt enig med de som sier at maniaplanet var et steg i feil retning, maniaplanet er unødvendig komplisert og omfattende, i nations/united var det hele mye enklere, og et bedre brukerstyrt miljø enn det som var for noen år siden skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...