Gå til innhold

Eizo med slank spillskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernkontroll er fint å ha da, når skjermen er 50 cm unna :-)

Jeg må nok si at jeg, som så mange andre, heller venter på Asus sin 2560*1440 27" med 1 ms og g sync. 1080 er som nevnt litt utdatert.

Du får ha lykke til med å kjøre dagens storspill i 2560x1440 @144 hz.

Foreløpig fins det nok ikke prosessorer som er kapable til dette på temmelig mange spill.

1080 @120 hz holder plenty for meg. Har prøvd å spille mange ganger på 27". faktumet er at man som regel blir dårligere, må bevege hodet mer.

Jeg tror jeg var enda bedre når jeg bare hadde 20" skjerm. 24 er en passe størrelse egentlig.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke så ille som man skulle tro. Jeg kjører 2 gamle gtx kort i sli og en 3930k cpu og kan fint kjøre de fleste spill i denne oppløsningen på high med en fps på mellom 40 og 70.

For meg var det kun en tilvenning å gå over til 27". Tok ikke lang tid å bli kammerat med den ;)

Som alt annet er dette subjektivt.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke så ille som man skulle tro. Jeg kjører 2 gamle gtx kort i sli og en 3930k cpu og kan fint kjøre de fleste spill i denne oppløsningen på high med en fps på mellom 40 og 70.

For meg var det kun en tilvenning å gå over til 27". Tok ikke lang tid å bli kammerat med den ;)

Som alt annet er dette subjektivt.

FPS mellom 40 og 70 er jo bare helt latterlig, ser ikke for meg å spille noe annet enn singleplayer spill med en sånn framerate. Hvertfall ikke FPS MP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...