Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å leve sammen med en kriminell av stor grad.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette dreier seg om Breivik igjen, gjør det ikke?

 

EDIT: Uansett, så kommer det nok veldig an på hva personen har gjort, og hvor kjent det er i lokalmiljøet. Hvis det er noe fryktelig som alle rundt vet, kommer det nok til å prege hverdagen i temmelig stor grad.

Endret av HansiBanzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan legger du opp hverdagen da om du bor sammen med han, kunne det ha gått? Hvordan leve med en som sitter inne?! Og det jeg lurer mest på, er det at han er kriminell som gjør deg forelsket?!

 

Dette er helt sikkert nevnt 1000+ ganger, men du ville nok hatt mer hell med psykolog enn å prøve å få det til å "fungere".

Det du nevner er ikke noe nytt fenomen, jeg er ikke noen psykolog, men ja, det tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så vidt jeg vet hovedsakelig fordi enkelte tror at med nok og riktig kjærlighet kan de fikse den kriminelle. Jo værre kriminalitet, jo bedre, for da er det men som kan fikses av mye kjærlighet.

 

Altså, veldig kriminell=mye kjærlighet. At det er en massemorder betyr bare at det er mer å fikse, dermed mer å elske.

 

Bare synsing fra noen som ikke er psykolog.

Psykolog er definitivt løsningen, virker som om du har store utfordringer med hele kjærligheten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor antar alle det er snakk om ABB? Tror dere OP er helt strippet for selvkontroll?

Ja?

 

 

Men hvorfor tror dere det er ABB? Så på noen eldre poster fra samme person, fant ingenting som tilsier at dette skulle vært ABB?

 

Det har kommet fram i andre tråder at problemet ligger hos han .

 

 

Nei jeg vetda pokker. Jeg har bare skummet igjennom trådene til TS tidligere og fortet meg å klikke videre før jeg lirer av meg noe støtende.

Jeg regner med jeg ikke er den eneste her inne som kjente/kjenner noen som var på Utøya i Juli 2011 og da er det fort gjort å plumpe ut med noe støtende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er eksempelet Anders, men lurer på om andre kanskje har levd sammen en eller vært i et forhold?!

dere er på fornavn nå?

 

 

Det hender hele tiden, kriminelle får seg dame utenfor, som dem utnytter til å gi dem penger og ordne ting på utsiden, så komme dem ut og dama ser dem aldri igjen, win

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

Hvorfor antar alle det er snakk om ABB? Tror dere OP er helt strippet for selvkontroll?

Er ingen stor hemmelighet at OP er forelsket i ABB, er en gjenganger ar alle lignende tråder fra OP handler om ABB

Selvfølgelig, er helt riktig det! Er på Kvinneguiden og Diskusjon for å snakke om han blandet annet.

 

For meg er eksempelet Anders, men lurer på om andre kanskje har levd sammen en eller vært i et forhold?!

 

dere er på fornavn nå?

Han heter nå det.

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig, er helt riktig det! Er på Kvinneguiden og Diskusjon for å snakke om han blandet annet.

 

Ok, det første du må gjøre (og nå er jeg dønn alvorlig) er å slette deg fra Kvinneguiden.

 

Jeg står i manesjen for å få den sida nedlagt, da den gjør mer ugagn enn nytte.

Jeg er ikke der lengre. Ville bare nevne det, for da kan dere jo lese der, siden dere er kjempe interesserte. Kan ikke snakke om han i virkeligheten, så skriver her. Så lenge jeg ikke har skrevet med han. Ville gjerne få litt innspill, på hva dere synes om å skrive til han?! Jeg er redd for å gi han eller han gir min adresse til sine tilhengere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...