Gå til innhold

Game Boy Advance-spel på veg til Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kuuuuuuult!

 

Men jeg har nettopp handlet en ny skjerm med backlight til Gameboy Advancen min som jeg skal lodde fast og Advance Wars har jeg på cartridge så da får jeg heller ta ibruk den :)

 

Vet man hva prisen på spillene blir?

 

Fikk aldri tak i Advance Wars 2 så det skulle jeg gjerne hatt på Wii U hvis det kommer.

Lenke til kommentar

 

GBA SP, den beste håndholdte noensinne :)

 

DS (Lite) er nok ganske mye bedre. Den er bredere, så jeg syns den er bedre å holde, fortsatt god batteritid, spiller DS OG GBA-spill (og GB/C om man har flashcart), og sist, men ikke minst: Hodetelefonuttak!

Jeg skjønner hva du sier men GBA er den eneste som kan spille hele katalogen til Gameboy, Gameboy Color og GBA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

GBA SP, den beste håndholdte noensinne :)

 

Enig. Altså jeg elsker PSPene mine, men da GBAn kom var det da endelig som å få en super nintendo i lomma. Originale GBA var tøff, men hadde ikke bra skjerm. Skjermen til SP er så sykt mye bedre enn originale. Sykt god batteritid pluss når du bretter sammen maskina så får du faktisk plass til den i lomma. Noe du skjeldent gjør i dag med en håndholdt. Har f.eks PS Vita på innerlomma. Eneste PSP Go som er liten nokk til å få plass i lomma.

 

Hadde Bomberman Tournament og Donkey Kong Country til GBA SP. Klarte dessverre å miste min SP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

GBA SP, den beste håndholdte noensinne :)

DS (Lite) er nok ganske mye bedre. Den er bredere, så jeg syns den er bedre å holde, fortsatt god batteritid, spiller DS OG GBA-spill (og GB/C om man har flashcart), og sist, men ikke minst: Hodetelefonuttak!

Jeg skjønner hva du sier men GBA er den eneste som kan spille hele katalogen til Gameboy, Gameboy Color og GBA.

 

Jepp. Har man den og 3DS, kan man spille det meste.

Lenke til kommentar

 

 

GBA SP, den beste håndholdte noensinne :)

DS (Lite) er nok ganske mye bedre. Den er bredere, så jeg syns den er bedre å holde, fortsatt god batteritid, spiller DS OG GBA-spill (og GB/C om man har flashcart), og sist, men ikke minst: Hodetelefonuttak!

Jeg skjønner hva du sier men GBA er den eneste som kan spille hele katalogen til Gameboy, Gameboy Color og GBA.

 

Da får vi bare være enige om å være uenige, men for min del er det i hvert fall flere DS-spill enn GB/C-spill som er verdt å spille.

Lenke til kommentar

 

GBA SP, den beste håndholdte noensinne :)

Enig. Altså jeg elsker PSPene mine, men da GBAn kom var det da endelig som å få en super nintendo i lomma. Originale GBA var tøff, men hadde ikke bra skjerm. Skjermen til SP er så sykt mye bedre enn originale. Sykt god batteritid pluss når du bretter sammen maskina så får du faktisk plass til den i lomma. Noe du skjeldent gjør i dag med en håndholdt. Har f.eks PS Vita på innerlomma. Eneste PSP Go som er liten nokk til å få plass i lomma.

 

Hadde Bomberman Tournament og Donkey Kong Country til GBA SP. Klarte dessverre å miste min SP.

 

Jeg har alltid visst at du har fremragende smak, BossZnakeMaster!

 

Min SP er også borte nå men jeg planlegger å skaffe ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...