Gå til innhold

Nå er Android størst på brett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Viser bare at dersom noe er billig nok, så kjøper folk...

 

Eller at folk før eller senere oppdager at det ikke nødvendigvis er Apple som lager de beste produktene.

Enig i stor grad, jeg er ingen Apple fan, tvert imot. Men!

En ting er ihvertfall sikkert, siden Android er en "open-source" så kan hvem som helst bruke det. Jeg vett om mange som har invistert i et billigt nettbrett fra blant annet Denver(ikke spør hvorfor), og ikke minst for å nevne det forferdelige Kurio som ble produsert og kjøpt som bare det for et par år siden. Useless crap sier jeg bare! Og dette gjør den første brukeropplevelsen ingen annen en negativ.

Lenke til kommentar

De som sier at Apple pridukter er det beste tar helt feil...

 

For mange kan nok Apple sine produkter passe seg best, akkurat som et annet produkt kan passe best for deg. Det er ingen som kan sitte å bastant påstå at et produkt er det beste for enhver bruker der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel grunn til å tro at den eksplosive veksten for Android i nettbrettmarkedet skyldes det samme som veksten i mobilmarkedet, det vil hovedsakelig si større salg i budsjettsegmentet, et segment Apple altså ikke opererer i.

Hvilke pris gruppe er det som Apple ikke er i? En iPad mini starter vel på et par tusen kroner, og det er vel omtrent samme pris som på de rimelige Android brettene som er populære om dagen?

Lenke til kommentar

 

 

Det er vel grunn til å tro at den eksplosive veksten for Android i nettbrettmarkedet skyldes det samme som veksten i mobilmarkedet, det vil hovedsakelig si større salg i budsjettsegmentet, et segment Apple altså ikke opererer i.

Hvilke pris gruppe er det som Apple ikke er i? En iPad mini starter vel på et par tusen kroner, og det er vel omtrent samme pris som på de rimelige Android brettene som er populære om dagen?

Tja, billigste Samsung på Elkjøp, kr 990,- Billigste iPad som Elkjøp selger er en utgått modell. Kr 2190,-...forøvrig så starter en iPad Mini Retina på 3290,-... Vil forøvrig tro at lekebrettene av Android som selges for noen hundrelapper eller som man får på kjøpet hvis kjøper en pakke mel på Rema også er med på å avgjøre salgstall :)

Lenke til kommentar

Jeg svarte på om Apple opererte i budsjettklassen, ikke om grunnene til økning.

 

Og et nettbrett til et par tusen kroner er vel i budsjettklassen, syntes du ikke?

 

Men det er også brettene i 2-3000 klassen som får æren for økningen, samt at det selges lang mer av de dyrere brettene enn det gjør av brettene til tusenlappen, så snittprisen blir ganske lik som hos Apple.

 

 

 

 

android_tablets_800.jpg

 

 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...