Gå til innhold

Se hva Galaxy S5 kan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk... Kan ikke unngå synes både HTC og Samsung lager jalla launchere... Har selv hatt HTC One og jeg trodde at Android sugde etterpå. Fikk tilfedligvis en Nexus 5 etterpå og da så jeg at det launcher og løsningene til HTC som var problemet. Samsung er hakket verre enn HTC og dette virker som enda et steg i feil retning. Kan de ikke bare bruke vanilla Android så kan jeg legge inn ting selv?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg synes det blir veldig mye GS5 her nå... Er det ikke mulig å samle alt det viktige i en eller maks to lange poster istedet? Dette vil gi nettsiden et mer ryddig utseende, samtidig som dere ikke vil virke så subjektive. Vel er det en viktig telefon, men det er veldig mye annet viktig som skjer på MWC. Bare se på Z2; fikk den like mye oppmerksomhet? Min oppfordring til dere!

 

Må si meg enig i dette. Har vært veldig fornøyd med Samsung i flere år og hatt blant annet S2, S3, S4, Note og Note 3. Gledet meg veldig til å se hvordan S5 skulle bli, men jeg må si jeg ble skuffet over hvordan den var. Så jeg skjønner ikke at det skulle være nødvendig å lage 14 saker om forskjellige ting om mobilen da det så og si er en vanntett S4 med fingeravtrykksleser og pulsmåler. Og utseendet skal jeg ikke engang si hva jeg mener om.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes det blir veldig mye GS5 her nå... Er det ikke mulig å samle alt det viktige i en eller maks to lange poster istedet? Dette vil gi nettsiden et mer ryddig utseende, samtidig som dere ikke vil virke så subjektive. Vel er det en viktig telefon, men det er veldig mye annet viktig som skjer på MWC. Bare se på Z2; fikk den like mye oppmerksomhet? Min oppfordring til dere!

Må si meg enig i dette. Har vært veldig fornøyd med Samsung i flere år og hatt blant annet S2, S3, S4, Note og Note 3. Gledet meg veldig til å se hvordan S5 skulle bli, men jeg må si jeg ble skuffet over hvordan den var. Så jeg skjønner ikke at det skulle være nødvendig å lage 14 saker om forskjellige ting om mobilen da det så og si er en vanntett S4 med fingeravtrykksleser og pulsmåler. Og utseendet skal jeg ikke engang si hva jeg mener om.

Smaken er som baken... Noen av oss er helt i ekstase over denne fantastiske telefonen. Den er både flott å se på og funksjonell!

Jeg kan likevel forstå at det blir litt mye, jeg vil også gjøre mer om alt det andre som skjer på mwc.

 

@fredrik_e: du kan alltid bytte launcher. Jeg har s4 med apex launcher nå. Strålende fornøyd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

@fredrik_e: du kan alltid bytte launcher. Jeg har s4 med apex launcher nå. Strålende fornøyd!

 

Min S3 fikk nytt liv etter å ha byttet til Action Launcher Finnes også i gratisversjon.

Stryker man på ikoner kommer widget opp, trykker man åpner applikasjonen. Rent skrivebord og all funksjonalitet samtidig. Verdt et forsøk. Om det noen gang blir S5 på meg, antar jeg med stor sannsynlighet at jeg bytter launcher innen 30min.

Lenke til kommentar

Etter 1 år med Samsungs launcher, ble valget Cyanogenmod. Har aldri angret og vil fortsette å bruke det, raskt og brukervennlig, i tillegg tar de nyeste oppdateringer fra google bare et par dager før de er tilgjengelige. Har en nexus 7 med stock android, men liker mer løsningene (småting) til cyanogenmod.

 

Back to case:

 

Er enig i at det begynner å bli mye S5 her. Omtrent dobbelt så mange artikler som Z2 fikk. Det er i seg selv en bra telefon, men i likhet med folk som har Z1 så trenger de ikke å kjøpe Z2, eller folk med S3/S4 trenger ikke å kjøpe S5.

Lenke til kommentar

OK, skal ta en titt på action launcher. Er veldig fornøyd med stock android 4.4 da...

 

Jeg prøvde forresten å bytte launcher (husker ikke hvilken) men synes den var dårligere enn HTCs. Ville egentlig bare klage litt fordi jeg mener telefon produsentene burde lage telefoner og slutte å splitte android økosystemet med sine egne launchere og resulterende treige oppgraderinger.

 

Mulig jeg har andre behov enn de aller fleste da...

Lenke til kommentar

Jeg setter imidlertid pris på disse artiklene om S5. Hvis dere ikke er interessert i å lese om dem, er det heller ingen som tvinger dere.

 

At det blir mange artikler om S5 er ikke så rart. Slik er det blitt når Samsung og Apple kommer med nye produkter, ikke fordi amobil nødvendigvis foretrekker dette, men fordi det er disse det er størst interesse for. Bare se hvor mange kommentarer artiklene om Samsung og Apple produkter får, sammenlignet med hva artiklene om Sony sine. Jeg tror ikke at amobil foretrekker Samsung framfor Sony. Mitt inntrykk er at de elsker Sony, og jeg er overbevist om at når testene av disse telefonene kommer, kommer Z2 til å få høyere score enn S5. (Tipper 9/10 mot 8/10)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter 1 år med Samsungs launcher, ble valget Cyanogenmod. Har aldri angret og vil fortsette å bruke det, raskt og brukervennlig, i tillegg tar de nyeste oppdateringer fra google bare et par dager før de er tilgjengelige. Har en nexus 7 med stock android, men liker mer løsningene (småting) til cyanogenmod.

 

Back to case:

 

Er enig i at det begynner å bli mye S5 her. Omtrent dobbelt så mange artikler som Z2 fikk. Det er i seg selv en bra telefon, men i likhet med folk som har Z1 så trenger de ikke å kjøpe Z2, eller folk med S3/S4 trenger ikke å kjøpe S5.

 

Nå har jeg SG3 jeg må få lov til å arrestere deg litt.

Både Sg4 og SG5 er milevis unna sg3 i mine øyne.

Men, jeg er veldig skuffet over sg5 så jeg blir nok neppe å kjøpe den.

Hvis de reduserer prisen med 1000kr så kan det nok hende jeg endrer menig.

Men, å betale 1000kr mer for en oppgradering som såvidt merkes, iallefall for SG4 brukere, det ville være å kaste bort penga.

Men, for en SG3 bruker vil jeg nok kunne forstå det.

Skal riktignok sies at jeg ikke synes Sony imponerer så mye mer heller.

De har samme oppløsning, litt større batteri og litt flere megapixler på camera osm ikke behøver å bety noe..

 

Så får vi se hva SG6 blir å komme ut med

Lenke til kommentar

 

Etter 1 år med Samsungs launcher, ble valget Cyanogenmod. Har aldri angret og vil fortsette å bruke det, raskt og brukervennlig, i tillegg tar de nyeste oppdateringer fra google bare et par dager før de er tilgjengelige. Har en nexus 7 med stock android, men liker mer løsningene (småting) til cyanogenmod.

 

Back to case:

 

Er enig i at det begynner å bli mye S5 her. Omtrent dobbelt så mange artikler som Z2 fikk. Det er i seg selv en bra telefon, men i likhet med folk som har Z1 så trenger de ikke å kjøpe Z2, eller folk med S3/S4 trenger ikke å kjøpe S5.

 

Nå har jeg SG3 jeg må få lov til å arrestere deg litt.

Både Sg4 og SG5 er milevis unna sg3 i mine øyne.

Men, jeg er veldig skuffet over sg5 så jeg blir nok neppe å kjøpe den.

Hvis de reduserer prisen med 1000kr så kan det nok hende jeg endrer menig.

Men, å betale 1000kr mer for en oppgradering som såvidt merkes, iallefall for SG4 brukere, det ville være å kaste bort penga.

Men, for en SG3 bruker vil jeg nok kunne forstå det.

Skal riktignok sies at jeg ikke synes Sony imponerer så mye mer heller.

De har samme oppløsning, litt større batteri og litt flere megapixler på camera osm ikke behøver å bety noe..

 

Så får vi se hva SG6 blir å komme ut med

Pluss at grensesnittet til Sony er ganske mye bedre å se på (personlig mening). Det er mye større forskjeller mellom Sony og Samsung mobiler enn det du skriver.....

Lenke til kommentar

Men jeg skjønner ikke helt en ting her - man har da kunnet måle puls med telefoner lenge? Jeg tror jeg fikk den første appen som kunne dette på iPhone 4 - man bruker kameraet og dioden, og det funker akkurat som på S5. Hva er det som er nytt? At de har lagt til en totalt unyttig sensor i tillegg til de gamle som kunne gjøre det samme? Tar det for gitt at tilsvarende apps har eksistert til Android lenge?

Endret av kvasbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men jeg skjønner ikke helt en ting her - man har da kunnet måle puls med telefoner lenge? Jeg tror jeg fikk den første appen som kunne dette på iPhone 4 - man bruker kameraet og dioden, og det funker akkurat som på S5. Hva er det som er nytt? At de har lagt til en totalt unyttig sensor i tillegg til de gamle som kunne gjøre det samme? Tar det for gitt at tilsvarende apps har eksistert til Android lenge?

 

Er vel kanskje grunn til å tro at den er mer presis enn en diode-app som gjør det samme? Hva vet jeg, mine puslmålingsbehov er ikke store nok til å ha en dedikert sensor til det ihvertfall.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Er vel kanskje grunn til å tro at den er mer presis enn en diode-app som gjør det samme? Hva vet jeg, mine puslmålingsbehov er ikke store nok til å ha en dedikert sensor til det ihvertfall.

 

 

Tviler, idet appene er 100% presise (har sammenliknet med pulsbånd) og gjør målingen i løpet av få sekunder. Lukter gimmick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...