Gå til innhold

Hvilken konsoll har best grafikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er når spillet ikke kommer til PC.

"Job listings for the game suggested that it would be developed for the PC as well, though there hasn't been any official confirmation on the matter."

- Metalgear Wiki

Som refererer til:"Recruitment took place at the Game Developers Conference pavilion between March 6 and March 9. Job descriptions included 'Project engineers for the latest Metal Gear Solid targeted for high-end consoles and PC.' "

 

Alle demoer har vært vist på PC, så det er ikke usannsynlig at det kommer ut på Steam litt senere, kanskje med noe ekstra.

Lenke til kommentar

Jeg lar meg irritere like mye hver gang... Hvorfor blir aldri "Fullskjerm modus" med i integrering av youtube videoer i artiklene?? Tungvindt å måtte klikke seg videre til youtube hver gang for å se i fullskjerm, og da forsvinner jo hele meningen med integreringen.

 

Testet akkurat, Startet videon og så kjørte jeg den rett opp i fullskjerm her på nettsiden. Ingen problemer der, og må ikke gå til youtube for å se den i fullskjerm.

Lenke til kommentar

Spøk til side, så syntes jeg rett og slett ikke at forskjellen mellom konsollene var så veldig stor med tanke på hvor lenge det er siden de gamle konsollene kom på markedet. Spesielt ikke den nye XBOne ropte "oi, se her; massivt framskritt!"

 

Den lille spillinga jeg gjør skjer ofte i Eyefinity, og de låste oppløsningene på konsollene omtalt her virker unaturlig begrenset for 2014 - for å ikke snakke om 2019 dersom konsollene lever i seks år... 4K-TV'er er allerede nede i greie priser. Spillene bør komme etter snarest. Hvordan ville et slik spill sett ut da?

 

Det finnes gode grunner til å velge en konsoll framfor å spille på PC'n... Men holder virkelig denne generasjonen mål om bare noen få år?

Lenke til kommentar

Spøk til side, så syntes jeg rett og slett ikke at forskjellen mellom konsollene var så veldig stor med tanke på hvor lenge det er siden de gamle konsollene kom på markedet. Spesielt ikke den nye XBOne ropte "oi, se her; massivt framskritt!"

 

Den lille spillinga jeg gjør skjer ofte i Eyefinity, og de låste oppløsningene på konsollene omtalt her virker unaturlig begrenset for 2014 - for å ikke snakke om 2019 dersom konsollene lever i seks år... 4K-TV'er er allerede nede i greie priser. Spillene bør komme etter snarest. Hvordan ville et slik spill sett ut da?

 

Det finnes gode grunner til å velge en konsoll framfor å spille på PC'n... Men holder virkelig denne generasjonen mål om bare noen få år?

Ja, det vil den gjøre. Tviler sterkt på at de fleste "gamere" har råd til PC-er som kan spille alt i 4K med 60FPS. Ikke en gang GTX 780Ti holder i de mest krevende spillene med alt på høyeste innstilling - du må ha to! Neste konsollgenerasjon som mest sannsynlig kommer om rundt fire til fem år er kanskje klar for 4K. Vi får se hvor store hoppene er på teknologifronten :) Inntil da får 1080p duge.

Lenke til kommentar

Men hva er da "høyeste oppløsning", eller "spille alt" for den saks skyld. Jeg driver altså 3 x 1920 x 1200 i Eyefinity på et relativt rimelig skjermkort som støtter 4K. Det kan byttes ut med et annet rimelig skjermkort om to år.

 

Jeg burde egentlig ikke blande meg inn her, jeg er ikke en gamer og i alle fall ikke en som pusher PC-gaming, jeg synes bare at den nye generasjonen ikke bringer allverden til bordet i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Spøk til side, så syntes jeg rett og slett ikke at forskjellen mellom konsollene var så veldig stor med tanke på hvor lenge det er siden de gamle konsollene kom på markedet. Spesielt ikke den nye XBOne ropte "oi, se her; massivt framskritt!"

 

Den lille spillinga jeg gjør skjer ofte i Eyefinity, og de låste oppløsningene på konsollene omtalt her virker unaturlig begrenset for 2014 - for å ikke snakke om 2019 dersom konsollene lever i seks år... 4K-TV'er er allerede nede i greie priser. Spillene bør komme etter snarest. Hvordan ville et slik spill sett ut da?

 

Det finnes gode grunner til å velge en konsoll framfor å spille på PC'n... Men holder virkelig denne generasjonen mål om bare noen få år?

 

Problemet med PS4 versonen av et PS3 spill er at det eneste forsjellen er høyere oppløsning og bedre render engine, ja du oppdaterer kansje textures også.

I praksis er det pc versonen av et PS3 spill for en heller slapp spill pc.

 

Hovedfordelen med next gen er mye mer minne. dette kommer først til sin rett med nye spill.

Ja jeg regner med du slipper mye lastetid da du kan legge mesteparten av spillet i minne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...