Gå til innhold

Flappy Bird fjernes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Av ren nysgjerrighet tok jeg meg en tur til Flappy Bird på google play og sjekka kommentarene spillet har fått. Om den stakkars fyren bare leste en brøkdel av det svineriet som folk har skrevet så kan jeg forstå at han har lyst til å trekke seg tilbake fra rampelyset.

 

Selv en tilhenger av anonymitet som meg begynner jo å ønske at det var straffbart å ytre seg på nettet til tider.

Lenke til kommentar

Jeg blir direkte sur på de som går rundt og slenger dritt om dette. Hver til sin smak, er det så j*vli vanskelig? Personlig syns jeg det var morsomt med et utfordrende spill, men etter jeg har lest alle anmeldelsene til spillet ("Jeg mistet kona og jobben pga dette spilet, buhu") skjønner jeg godt hvordan han ikke kan ta det mer.

 

@mikke83

Så du mener at alle provoserende spill er dritt? Mange, for eksempel meg, syns utfordrende og provoserende spill er morsomt.

Endret av The NoPro
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg klarer for the life of me ikke å forstå hvorfor dette spillet ble populært. Jeg installerte det fordi det var på en eller annen toppliste google play og prøvde det i fem minutter før jeg avinstallerte det. Jeg skjønner rett og slett ikke hva som skal være så bra med det spillet. Den grunnleggende mekanikken er kjedelig og det er absolutt ingen rammeverk rundt den. FFS de fleste mini games fra Mario Party er jo bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

æ har forsatt appen

SSelvfølgelig har du den om du allerede hadde den installert. Sikkert ikke noe problem å få fatt på apk. heller.

Nei, første treffet på norske google med søkafrasen "flappy birds apk" det... Synes etter 5 minutter med prøving og feiling heller ikke at dette var spesielt morro. Avinstalleres nok snart :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...