Gå til innhold

Quizleken på The Mouse and the Donkey - Quiztråd om Radioresepsjonen


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Det er mange hardbarka RR-fans der ute, og jeg tenkte en liten quiztråd kan være gøy for oss spesielt nå som de har en pause. Spørsmålene kan være av varierende karakter, det kan være spørsmål om vikarer eller om ting som har blitt sagt/tradisjoner.

 

Vi kjører mange av reglene fra andre de andre quiztrådene her på forumet, som tilsynelatende har fungert godt. Når dette er sagt er det ikke sikkert de fungerer for oss, så de er selvsagt oppe til diskusjon.

 

Regler:

  • Dersom du svarer riktig på spørsmålet over, kan du poste et nytt spørsmål. Hvis det er lite aktivitet, og siste post var mer enn ti timer siden, kan hvem som helst poste et nytt spørsmål.
  • Du må være sikker på svaret på spørsmålet du stiller.
  • Ikke bruk google og slikt, hvis man i det hele tatt finner mye om det der da.

 

Da begynner jeg: "Hva heter den psykiske skadede karakteren som er innlagt på Dikemark? Han havner ofte i kinkige klemmer med politiet og pleierene på Dikemark?"

 

Edit: For å få litt mer aktivitet i tråden, blir det lagt til følgende regler:

  • Hvis personen som svarer riktig på et spørsmål ikke svarer innen en time, er det fritt fram for alle å poste det neste spørsmålet.
  • Man trenger ikke å vente til den som postet spørsmålet godkjenner spørsmålet ditt

 

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forum forum forum!

 

Bjarte pleier å gjenta et ord når ordet blir sagt, Steinar blir irritert når han sier det. Hvilket ord er det snakk om?

Du svarte ikke på det som var selve hovedspørsmålet, hvorfor de sier forum på den måten de gjør.

 

E: Og Mchansern svarte ikke riktig, det skal jo være post. :/

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Alle sier forum forum forum høyere og høyere :)

Et tips for de som er aktive i tråden, er å følge tråden. På den måten blir det mer aktivitet her også :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg kan nesten ikke godkjenne den. Du har rett i hva de gjør når ordet forum dukker opp, men jeg er også ute etter bakgrunnshistorien for hvorfor de sier det sånn. ;)

Åja, det var noe de begynte med etter de fikk sitt eget forum :) De pleide å reklamere mye for det på den tiden :)

 

Nyhetsoppleseren heter Jan Terje Ris Otto Johannesen? Er det riktig rekkefølge? :p

 

Edit: Tar en på tampen før jeg legger meg. Hva pleide Tore å spise hver mandag?

Hvis svaret mitt er feil, kan derd se bort ifra spørsmålet mitt :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

En litt rotete start på tråden, men det setter seg nok fort. ;)

 

Jeg godkjenner svaret ditt SuperSaxy. Grunnen til at de sier det på den måten var rett og slett fordi Tore og Bjarte liker det når et ord blir sagt mange ganger etter hverandre med økende tempo og styrke. :p Som du sier så startet de med det etter at de hadde fått sitt eget forum, og de prøvde å reklamere for det.

 

Tore pleide/pleier å spise taco hver mandag!

 

Hvem lagde kjenningsmelodien/jinglen til spalten Know My Body, Love My Body?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det har ikke jeg hørt om, men gjetter på Losen?

Basse!!

 

Hvilken kristen, norsk soul/funk-artist har bidratt med musikk til flere av jinglene?

 

Edit: Er det en god idé å quote spørsmålet over, slik at vi får litt fortgang? Eventuelt lage det som en regel?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

E: ooops, jeg leste ikke spørsmålet ordentlig. Trøtt. :p Jeg har navnet hans på tunga, jeg streamer faktisk en sang han har laget, som Tore lagde en jingle av. Men det er ikke lov å bruke ressurssiden vel, gi heller nerdene litt tid, og gi oss deretter noen hint om ingen får det til.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...