Gå til innhold

Lian Li slipper nytt mini-ITX-kabinett for entusiaster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så er Lian Li noen fantastiske kabinetter, noe jeg ikke er helt sikker på siden de er hverken særlig store eller populære....

 

... Eller så er det dårlig journalistikk av HW å nevne Lian Li så ofte "uten noe tilsynelatende logisk grunn".

 

So which is it?

Lian Li kabinettene hadde sin glanstid for 15 år siden. Da var det noen kjempestore blikkbokser som man kunne sitte på når man spillet. Med ABBIT kort og 8-10 vifter var Flysimulator et heftig spill. Fartsbriller, lærhjelm og motorsykkel-sko. Skjerfene stod rett bakover som på en Snoopy-film.

På den tiden startet HW å skrive vel om Lian Li. Mener også å huske at det passet spesielt godt i testbenken.

 

Det foreviste mini eksemplaret her må man nok trakke på for å lukke når det blir oppfylt med terr...

Tror jeg setter kjerringa på den jobben, for hun er spesialist i å få igjen glidelåsen på den velfylte kofferten sin.

 

God Jul alle sammen!! :xmas::xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enten så er Lian Li noen fantastiske kabinetter, noe jeg ikke er helt sikker på siden de er hverken særlig store eller populære....

 

Lian Li ble kjent fordi de var tidlig ute med kabinetter av aluminium og hadde et design som mange likte. De er fortsatt populære og lager gode kabinetter, men operer (sist jeg sjekket) ikke i de laveste prisklassene.

Lenke til kommentar

Lian Li kabinettene hadde sin glanstid for 15 år siden. Da var det noen kjempestore blikkbokser som man kunne sitte på når man spillet. Med ABBIT kort og 8-10 vifter var Flysimulator et heftig spill. Fartsbriller, lærhjelm og motorsykkel-sko. Skjerfene stod rett bakover som på en Snoopy-film.

På den tiden startet HW å skrive vel om Lian Li. Mener også å huske at det passet spesielt godt i testbenken.

 

Det foreviste mini eksemplaret her må man nok trakke på for å lukke når det blir oppfylt med terr...

Tror jeg setter kjerringa på den jobben, for hun er spesialist i å få igjen glidelåsen på den velfylte kofferten sin.

 

God Jul alle sammen!! :xmas::xmas:

Lian Li var først ute med kabinetter i aluminium, i 1993, altså for 20 år siden. De hadde derfor ikke "blikkbokser" som du velger å kalle dem for 15 år siden. Sin mest populære periode mener jeg var omkring år 2000 - 2005, og det de er mest kjent for er kvalitet og finish på sine aluminiumskabinetter. På verdensbasis er de fremdeles blant de største på denne typen kabinetter. God Jul. :xmas:

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lian Li var først ute med kabinetter i aluminium, i 1993, altså for 20 år siden. De hadde derfor ikke "blikkbokser" som du velger å kalle dem for 15 år siden. Sin mest populære periode mener jeg var omkring år 2000 - 2005, og det de er mest kjent for er kvalitet og finish på sine aluminiumskabinetter. På verdensbasis er de fremdeles blant de største på denne typen kabinetter. God Jul. :xmas:

Du har helt rett! Aluminiumen også. Og den var kanskje "clewet" til populariteten. Men skal man raljere så må man ta i litt.

HW- systemet startet Ca. 98 og utviklet seg med forum og greier. Min fyrste periode med innlegg startet 2 feb. 2001. Tankegangen er da at dette er nærmer seg mer 15 enn 10 år siden. En laaang tid. Så lenge at mange på forumet her nå ikke er eldre.

 

Fortsatt god jul :xmas:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...