Gå til innhold

Info om kjøpere av XBO og PS4


LarZen

  

82 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 18 år
      3
    • Over 18 år
      47
    • Over 30 år
      32
  2. 2. Hvordan bor du?

    • Alene
      32
    • Med samboer
      17
    • Med samboer og barn
      19
    • Hjemme hos foreldre
      14
  3. 3. Når du skal velge mellom en Xbox One og en Playstation 4. Hva er viktig for deg? (du kan velge flere valg)

    • Ytelse i spill
      44
    • Håndkontrollen
      62
    • Hva venner velger
      37
    • Multimedia
      22
    • Merke loyalisme
      13
    • Et helhets inntrykk av konsollen
      49
    • Brukervennlighet
      36
    • Diverse tilleggsfunksjoner
      24
    • Ytelse i spill er det eneste som betyr noe.
      3
    • Spillutvalg
      48
  4. 4. Har PR problemene til Microsoft hatt noen påvirkning på ditt konsoll valg?

    • Ja
      19
    • Nei
      42
    • Ja, kommer aldri til å stole på Microsoft igjen
      1
    • Nei, PR problemene er blåst ut av proporsjon
      20
  5. 5. Hvilke konsoll skal du kjøpe?

    • Xbox One
      12
    • Playstation 4
      27
    • Begge
      9
  6. 6. Er ditt boforhold en av grunnene til at du kjøper XBO. Som samboer eller barn.

    • Ja, det er flere i husstanden som skal bruke konsollen og brukeropplevelsen til XBO virker bra.
      4
    • Nei, det er andre grunner til at jeg går for XBO.
      18
    • Skal ikke kjøpe XBO
      26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med å fokusere utelukkende på eksklusive spill er at det ender opp med en debatt mellom hva kan defineres som eksklusivt eller ikke.

Er Flower, The Witness og Transistor eksklusive til PS4? Nei, men de er "konsolleksklusive". For meg er de solide argumenter for å gå til innkjøp av en PS4, og i en diskusjon der en sammenligner PS4 og XBO kan de være like viktige som 100% eksklusive spill. Det samme med Project Spark til Xbox One.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driver å oppdaterer litt her nå. Har lagt til noen flere spørsmål. Poenget med denne avstemningen er å kartlegge litt hvem som velger hva og hvordan bo situasjonen er til dem som vektlegger XBO og den sine funksjoner.

 

Om dere har andre spørsmål eller hvordan en kan ordlegge seg bedre for å få inn denne informasjonen så skrik ut :)

Lenke til kommentar

Litt off topic, men det ble bare så tydelig for meg at ekteskap er "ut" når jeg ser på alternativene for bosituasjon. xD Er greit da, blir bare flisespikkeri.

 

Jeg vil derimot påpeka at denne typen avstemming blir litt feil i forhold til formålet du ønsker, LarZen. For å kartlegge bosituasjon og slikt for de som velger den enkelte konsollen så burde du hatt separate avstemminger for konsollene. Nå blir det jo veldig blandet, så det blir veldig vanskelig å lese av om det er noen trender i ene eller andre retningen.

 

Blir dog kanskje vanskelig å få til bedre på forumet. :hm:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Spørsmål:

Har PSN-skandalen til Sony hatt noen påvirkning på ditt konsoll valg?

- Ja

- Nei

- Ja, kommer aldri til å stole på Sony igjen

- Nei, for meg er det det samme om mine personlige opplysninger kommer på avveie, kriminelle eller ei.

 

Ingen som kan ta på seg ansvaret å lage en Wall Of Fame nå? Kall tråden "Tallguttens gullkorn"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt off topic, men det ble bare så tydelig for meg at ekteskap er "ut" når jeg ser på alternativene for bosituasjon. xD Er greit da, blir bare flisespikkeri.

 

Jeg vil derimot påpeka at denne typen avstemming blir litt feil i forhold til formålet du ønsker, LarZen. For å kartlegge bosituasjon og slikt for de som velger den enkelte konsollen så burde du hatt separate avstemminger for konsollene. Nå blir det jo veldig blandet, så det blir veldig vanskelig å lese av om det er noen trender i ene eller andre retningen.

 

Blir dog kanskje vanskelig å få til bedre på forumet. :hm:

 

Ja jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle sette det opp for å få den informasjonen jeg var ute etter.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Har PSN-skandalen til Sony hatt noen påvirkning på ditt konsoll valg?

- Ja

- Nei

- Ja, kommer aldri til å stole på Sony igjen

- Nei, for meg er det det samme om mine personlige opplysninger kommer på avveie, kriminelle eller ei.

 

Dette er ganske irelevant den dag i dag...!

Eneste grunnen til att sony i det hele tatt bele hacka var pga sony fjerna muligheten til å ha Linux evt annet OS innstallert + hadde noen av oss fått våres kredittkort på aveie så hadde bank/sony måttet erstatte tap ved evt misbruk av kredittkort...

Så jeg er ikke bekymra for hverken sony eller ms sin sikkerhet... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...