Gå til innhold

Guide: Utnytt SkyDrive fullt ut (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte sjekke selv, virka interessant.

 

7 Gb gratis.

20 Gb = 59 kr/år

50 Gb = 147 kr/år

100 = 294 kr/år

200 Gb = 588 kr/år

 

:hmm: Hmm...

 

Nesten 600,- kr i året for 200Gb hørtes fryktelig dyrt ut, all den tid for eksempel Bitcasa tar €79 (for tiden ca 640,-kr) for ubegrenset lagring...

Lenke til kommentar
Alt du trenger å gjøre for å fjerne SkyDrive fra filutforskervinduets venstremarg for godt, er å foreta en liten justering av registeret.

 

 

Det er en ting jeg stusset på med Windows 8. Mye ble forbedret, men akkurat filutforskeren mistet litt av oversikten. Jeg har, i tillegg til SkyDrive, syv mapper under "This PC". Jeg bruker kun Desktop og Downloads, resten er i Dropbox, men både Desktop og Downloads ligger under Favoritter.

 

Mappene kan fjernes på samme måte som skrives i artiklen (liten[1] justering av registeret), men litt rart at dette ikke kan endres via et enkelt instillingsvindu. Jeg skulle gjerne erstattet noen av mappene med mine egne.

 

[1] Liten justering? Har selv ødelagt en installasjon ved å gjøre en 'liten' justering. Vet du ikke 100% hva du gjør og hva alle følgene av endringen er, hold deg unna.

Endret av Unlimited LTD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Måtte sjekke selv, virka interessant.

 

7 Gb gratis.

20 Gb = 59 kr/år

50 Gb = 147 kr/år

100 = 294 kr/år

200 Gb = 588 kr/år

:hmm: Hmm...

 

Nesten 600,- kr i året for 200Gb hørtes fryktelig dyrt ut, all den tid for eksempel Bitcasa tar ?79 (for tiden ca 640,-kr) for ubegrenset lagring...

Er du heldig får du 25gb gratis. Mener de som hadde hotmail fikk dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...