Gå til innhold

Er KitKat-datoen avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til dette flaggskipet kommer for salg! Ryktene skal ha det til at den kommer med et kraftig 3000 mah batteri, 32 gb minne, samt med en FM radio :)

 

Det er nesten 100% sikkert at batteriet blir 2300 mAh. Det har kommet noen få rykter om at det skal være to versjoner med ulik batteristørrelse, men det er bare en kilde som har kommet med det, og det er jo også ganske uvanig å se sånne løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil heller tro at datoen er den 21 oktober etter hva jeg har sett på Google+ siden til KIT KAT.

 

Meldingen KIT KAT delte den 14 oktober var om 007 (altså James Bond). Og 7-tallet var i KIT KAT biter.

 

Meldingen de delte den 15 viser de en KIT KAT Android med 6 KIT KAT rader (4 rader som kropp og 1 rad som hver arm)

 

På den 16 oktober i "THIS IS IT" meldingen ser S-ene ut som et litt spesielt formet 5-tall.

 

Den 17ende viser de 4 rader med KIT KAT sjokolade.

 

Og i dag, den 18 er jeg fortsatt litt usikker på men tror det har noe med at fjellet helt til venstre er delt inn i 3 deler eller at det er 21 bokstaver i i teksten på bildet.

 

For meg så virker det som om at de har en skjult nedtelling på 7 dager som startet den 14 oktober. og én uke fra 14 er 21 oktober. :-)

Lenke til kommentar

Vil heller tro at datoen er den 21 oktober etter hva jeg har sett på Google+ siden til KIT KAT.

 

På den 16 oktober i "THIS IS IT" meldingen ser S-ene ut som et litt spesielt formet 5-tall.

 

Og i dag, den 18 er jeg fortsatt litt usikker på men tror det har noe med at fjellet helt til venstre er delt inn i 3 deler eller at det er 21 bokstaver i i teksten på bildet.

 

For meg så virker det som om at de har en skjult nedtelling på 7 dager som startet den 14 oktober. og én uke fra 14 er 21 oktober. :-)

 

Alle Ser ser litt ut som 5tall, det var ikke noe spesielt med de som var i det bildet.

 

Som alle andre sliter du med å finne noen forklaring på hvordan 3 passer inn i bildet fra i dag, synes faktisk det er bra gjort å finne et bilde som ikke har 3 av noe.

 

Her er forklaringen på den 28.:

http://www.reddit.com/r/Android/comments/1opwpy/anyone_care_for_some_discussion_of_the_kitkat/

 

De sendte også ut invite til en event den 24. oktober i dag, hvis eventen var den 21. burde vi ha visst det allerede.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...