Gå til innhold

Nå er prisen på Windows 8.1 bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet om man kan laste ned Windows 8.1 (f.eks. ISO) nÃÂ¥r det er lansert?

 

Tipper man kan det. Man kunne det med Win8 iallefall.

 

Og har du Win8 fra før, blir det vel bare en Windows Update som skal til.

Windows 8 fikk konstant error ved boot etter jeg bygde ny maskin og skulle til å reinstallere, men har ingen disk (oppgraderingspakke). Ga opp når jeg ikke fant noen offisielle ISO filer så jeg er tilbake på Windows 7 igjen inntil videre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Windows 7 fungere helt utmerket inntil jeg får en PC der jeg må tafse med fingrene for å komme i gang.

Er det noen som kan fortelle meg hva jeg egentlig får annet enn "raskere oppstart"?

Jeg mener ting som virkelig gjør det verd å bytte?

Jeg liker at skjermen min er ren og pen, uten fingermerker over alt.

Lenke til kommentar

Windows 8 fikk konstant error ved boot etter jeg bygde ny maskin og skulle til å reinstallere, men har ingen disk (oppgraderingspakke). Ga opp når jeg ikke fant noen offisielle ISO filer så jeg er tilbake på Windows 7 igjen inntil videre...

Ja, samme her. Bytta hovedkort, og da var plutselig ikke Win 8 lisensen min gyldig lengre. Prøvde telefonaktivering men da kjente ikke stemmen i telefonen igjen sifrene jeg tastet inn. Så da ble det KMS...

 

Du kan laste ned ISOen herfra: http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/upgrade-product-key-only ved å kjøre setup fila og så lage bootbar USB. Nøkkelen min fungerte til å laste ned setupen med, men ikke til å aktivere med.

Endret av Celeb0rn
Lenke til kommentar

Synes det også denne gang burde vært kjørt 250-300,- oppgraderingskampanje fra Win7. Det er mange som ikke ønsker å oppgradere før "SP1" og i tilfellet med Win8 satt nok flere på gjerdet enn fra Vista til Win7.

 

 

Det ville folk ha husket når Windows9 kom ut, og folk ville ventet lenger før de hadde kjøpt lisens, istedet for å kjøpe tidlig når det er billig (koster 150-300 kr å kjøpe win8 de første månedene, om du hadde win7) og tatt risken med at OS't flopper eller er dårlig.

 

Om det skulle komme arbitrere tidspunkt for 70% tilbud, så ville ingen tatt denne risken med å kjøpe et OS tidlig og heller ventet for å se hva som skjedde over tid før de kjøpte.

 

Du vil essensielt ha fordelen i pris med å adoptere tidlig, samtidig som du vil ha fordelen med å se hvordan det fungerer over tid, uten noen form for risiko.

 

Dette ville ikke vært noen god ide med tanke på hva Windows9/10/11/12 etc.

 

De som ikke ville oppgradere til Win8 før SP1, kunne uansett ha kjøpt en oppgraderingslisens når det var billig og ventet med å bruke den til nå.

Endret av OopZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Windows 7 fungere helt utmerket inntil jeg får en PC der jeg må tafse med fingrene for å komme i gang.

Er det noen som kan fortelle meg hva jeg egentlig får annet enn "raskere oppstart"?

Jeg mener ting som virkelig gjør det verd å bytte?

Jeg liker at skjermen min er ren og pen, uten fingermerker over alt.

 

Hvis du sammenligner en nyinstalasjon av OS-ene på identisk hw er det ingen merkbar forskjell. Jeg kjøpte en W8 da den var på tilbud, men bruker den ikke - ser liksom ikke helt vitsen . . .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...