Gå til innhold

Her holder han i en iPhone 5C


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere personer/nettsteder har fått tak i selve chassiet til både iPhone 5C og 5S. Tidligere nevnte UnboxTherapy har hatt disse, og DetroitBORG på YouTube har videoer som går inn i detalj på de forskjellige chassiene. Samt. sammenligninger med gamlere modeller.

 

Edit: Videoeksempler var allerede lagt ut under en link i artikkelen som jeg ikke klikket på med en gang...

Endret av MarQsDH
Lenke til kommentar

Mine tanker går mot det MrLG og Nimrad sier. Apple begynner å bli så lite innovative at de lekker heller infoen gradvis før presentasjonen, så blir det aldri noen stor skuffelse at neste iPhone er helt lik den forrige, og den før der, og den før der, med noen små variasjoner. Faktisk helt tilbake til iPhone 4 er den så og si helt lik, bortsett fra lengden på 5 da.

Lenke til kommentar

Og hvilke andre produsenter har vært så fryktelig innovative? Hele markedet har stagnert, det eneste vi får servert fra år til år er en evolusjon av spesifikasjoner og gradvis større telefoner. Intet mer, intet mindre.

 

Hvorfor alle forventer å ser til Apple for innovasjon hvert eneste år fatter ikke jeg, selv om Apple har vært flinke til å pakke sammen utprøvd teknologi i en forbrukervennligpakke som tar markedet med storm ved et par anledninger så er det jo ikke akkurat sånn at Apple har hatt for vane å innovere og ta markedet med storm hvert eneste år, så hvorfor folk ser ut til å forvente gull og grønne skoger fra Apple fra år til år finner jeg litt snodig da det tradisjonelt sett har gått endel år mellom hver gang.

Lenke til kommentar

Hvis det faktisk viser seg at Apple har laget en såkalt billig-iphone, så tviler jeg på at den blir noe særlig billigere enn 5/5S uansett. Er selv veldig fornøyd med min iPhone 5, men tviler rett og slett på at denne billig-iphonen vil bli så veldig mye billigere enn hovedtelefonen..

 

Hvis de skal ta 4000 kr for en lavere spekket 5C kontra en sprek 5S til 5000 kr, så tror jeg folk flest velger å betale det lille ekstra for å få noe mye bedre..

Lenke til kommentar

Og hvilke andre produsenter har vært så fryktelig innovative? Hele markedet har stagnert, det eneste vi får servert fra år til år er en evolusjon av spesifikasjoner og gradvis større telefoner. Intet mer, intet mindre.

 

Hvorfor alle forventer å ser til Apple for innovasjon hvert eneste år fatter ikke jeg, selv om Apple har vært flinke til å pakke sammen utprøvd teknologi i en forbrukervennligpakke som tar markedet med storm ved et par anledninger så er det jo ikke akkurat sånn at Apple har hatt for vane å innovere og ta markedet med storm hvert eneste år, så hvorfor folk ser ut til å forvente gull og grønne skoger fra Apple fra år til år finner jeg litt snodig da det tradisjonelt sett har gått endel år mellom hver gang.

Så du mener at det ikke er noe mer enn smålig evolusjon her?

NTT_docomo_HT-03A_front.jpg

HTC-Desire-price.jpghtc-desire-hd01-hero-september-15-2010.j

slide-1-white.png

HTC-ProductDetail-Hero-slide-04.png

Jeg kan også gjøre det samme med LG og Samsungs toppmodeller. Å ja, Sony (Ericsson), som har hatt veldig varierende design siden de slengte seg på Android-bølgen med Xperia X10.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...