Gå til innhold

Test: Apper til Android og iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill.

De har skrevet utallige ganger hvorfor det som oftest er et flertall av iOS-apper i forhold til Android-apper.

 

Har ikke det kommet frem til dere som sitter og syter hver bidige gang nå?

Vel, tydeligvis ikke.

 

Men uansett.. Det begynner å bli langdrygt dette med sytingen. Slutt!

 

De hadde nok kommet med flere android-apper om det hadde vært like mange av de (som er av kvalitet) som det er på iOS.

De fleste som driver med telefoner på daglig basis vet at dette fortsatt er en realitet.

 

Ja, det finnes vel nå ca. like mange apper på Android og iOS, men grunnen til dette er at Android har lavere kvalitetsgrense enn det iOS har.

Skal de heller kutte ned til 2 apper hver uke slik at det er en for Android og en for iOS ?

 

Når det er sagt, så må jeg få si at Zombies,Run 2 er en fantastisk app, både for historien og selve funksjonen den gir.

De første gangene jeg prøvde ut Zombies, Run-appene så løp jeg nesten av meg føttene.

Lenke til kommentar

Vær så snill.

De har skrevet utallige ganger hvorfor det som oftest er et flertall av iOS-apper i forhold til Android-apper.

 

Har ikke det kommet frem til dere som sitter og syter hver bidige gang nå?

Vel, tydeligvis ikke.

 

Men uansett.. Det begynner å bli langdrygt dette med sytingen. Slutt!

 

De hadde nok kommet med flere android-apper om det hadde vært like mange av de (som er av kvalitet) som det er på iOS.

De fleste som driver med telefoner på daglig basis vet at dette fortsatt er en realitet.

 

Ja, det finnes vel nå ca. like mange apper på Android og iOS, men grunnen til dette er at Android har lavere kvalitetsgrense enn det iOS har.

Skal de heller kutte ned til 2 apper hver uke slik at det er en for Android og en for iOS ?

 

Når det er sagt, så må jeg få si at Zombies,Run 2 er en fantastisk app, både for historien og selve funksjonen den gir.

De første gangene jeg prøvde ut Zombies, Run-appene så løp jeg nesten av meg føttene.

 

Virker litt vanskelig å tenke seg at det ikke finnes 4 gode/interessante nye apper til android i uka? Det er neppe antallet kvalitetsapp som er bøygen.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med Windows Phone? I disse tider hadde det for eksempel vært på sin plass å teste Halo: Spartan Assault, når dere først tester spill mener jeg. Burde vært en tittel med nok tyngde til å få en omtale, kanskje til og med en anbefaling.

 

Burde vært nok apper på WP til at dere klarte å få med et par av disse nå.

Lenke til kommentar

Vær så snill.De har skrevet utallige ganger hvorfor det som oftest er et flertall av iOS-apper i forhold til Android-apper.Har ikke det kommet frem til dere som sitter og syter hver bidige gang nå?Vel, tydeligvis ikke.Men uansett.. Det begynner å bli langdrygt dette med sytingen. Slutt!De hadde nok kommet med flere android-apper om det hadde vært like mange av de (som er av kvalitet) som det er på iOS.De fleste som driver med telefoner på daglig basis vet at dette fortsatt er en realitet.Ja, det finnes vel nå ca. like mange apper på Android og iOS, men grunnen til dette er at Android har lavere kvalitetsgrense enn det iOS har.Skal de heller kutte ned til 2 apper hver uke slik at det er en for Android og en for iOS ?Når det er sagt, så må jeg få si at Zombies,Run 2 er en fantastisk app, både for historien og selve funksjonen den gir.De første gangene jeg prøvde ut Zombies, Run-appene så løp jeg nesten av meg føttene.

 

Selv Windows Phone har nok gode apper til at det ikke burde være et problem å få med like mange som til iOS i disse artiklene...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...