Gå til innhold

Sjekk Steelseries nye spilltastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvorfor de prøver seg med ikke-mekaniske tastatur til 5-600 kroner+ i dag. Dette er vel helst siktet på 12-15 års klassen der de vil ha det som er mest flashy og minst brukbart.

 

for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1

Lenke til kommentar

for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1

 

Hepp, tror jeg fant problemet ditt. Slutt og bruk bloatware chatte-applikasjoner så kan du begynne å bruke skikkelige tastaturer.

Lenke til kommentar

for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1

 

Sannheten er vel at de aller, aller fleste skriver langt raskere og mer presist på et mekanisk tastatur med de rette bryterne, enn hva er tilfelle med et membrantastatur.

Lenke til kommentar

Synes det er fint at det fremdeles kommer alternativer til mekaniske taster. Jeg klarer ikke å fordra hverken følelsen eller lyden av et mekanisk tastatur, uavhengig av type taster.

Flashy reinbue farger er ikke helt min greie, men så lenge du kan velge alle taster i en ønsket farge så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

hmm litt rart for vis du ser på bilde av apex så ser du at "Enter" tasten er smal men jeg har selv dette tastaturet og der er "Enter" tasten stor.. hva skjer ???

 

Ble overrasket over det samme på mitt tastatur, men det har enkelt å greit med at det er nordisk layout, og derfor har de ikke den knappen over enter knappen(av en eller annen grunn). Personlig foretrekker jeg stor enter knapp så var bare postivt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...