Gå til innhold

Slik blir iOS 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MIUI,Windows Phone og Android har fått en baby med iOS! Den ble døpt iOS7.

 

Mye bra osv.. så jeg sier bare dette til apple brukere.. velkommen til det vi kaller android.. Vi har hatt glede av dette i mange år. Velkommen ombord.

 

Håper for all del at jailbreak kommer fort ut. For fytti.. f.. å stygge ikoner:/

  • Liker 4
Lenke til kommentar

MIUI,Windows Phone og Android har fått en baby med iOS! Den ble døpt iOS7.Mye bra osv.. så jeg sier bare dette til apple brukere.. velkommen til det vi kaller android.. Vi har hatt glede av dette i mange år. Velkommen ombord.Håper for all del at jailbreak kommer fort ut. For fytti.. f.. å stygge ikoner:/

 

Helt ok at iPhone kopierer enkelte elementer fra Android og whatnot, er fair siden disse i sin tid kopierte hele IOS.

Lenke til kommentar
MIUI,Windows Phone og Android har fått en baby med iOS! Den ble døpt iOS7.Mye bra osv.. så jeg sier bare dette til apple brukere.. velkommen til det vi kaller android.. Vi har hatt glede av dette i mange år. Velkommen ombord.Håper for all del at jailbreak kommer fort ut. For fytti.. f.. å stygge ikoner:/
Helt ok at iPhone kopierer enkelte elementer fra Android og whatnot, er fair siden disse i sin tid kopierte hele IOS.

 

Ekelte?

 

* Mapper på startskjerm

* Rullegardin(på identisk måte som Android)

* Over the air update(OTA)

* Ikke forstyrr og ring tilbake funksjon

* Faner i nettleseren

* Notifications(inkommede) på toppen av mobilen

* Trådløs synkronisering

* Voice typing

* Lockscreen(snarvei til kamera, direkte tap til notifications og notifications generelt)

* Åpne apps fra låseskjerm(åpne direkte til sms, tlf)

* Control center

* Swipe to close app fra multitaskingen.

* Multitasking(idag IDENTISK med WP8!)

* Twitter og facebook integrering

* Widets(vær og aksje)

* Newsstand

* Voice control

* Og mye mer..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Påtakelig at da samsung galaxy ble lansert, var ikke anmeldelsen av samsungskallet på OS'et fullt av uttrykket "omtrent som på iOS"

 

Ekelte?

* Mapper på startskjerm

* Rullegardin(på identisk måte som Android)

* Over the air update(OTA)

* Ikke forstyrr og ring tilbake funksjon

* Faner i nettleseren

* Notifications(inkommede) på toppen av mobilen

* Trådløs synkronisering

* Voice typing

* Lockscreen(snarvei til kamera, direkte tap til notifications og notifications generelt)

* Åpne apps fra låseskjerm(åpne direkte til sms, tlf)

* Control center

* Swipe to close app fra multitaskingen.

* Multitasking(idag IDENTISK med WP8!)

* Twitter og facebook integrering

* Widets(vær og aksje)

* Newsstand

* Voice control

* Og mye mer..

 

Det teller ikke som kopiering å ta i bruk løsninger som ikke fungerer, og gjøre dem brukbare.

 

Forøvrig: Lol, widgets. Kjempenyttig, akkurat som på Vista

 

Forøvrig 2: Nei, android fant ikke opp tabbed browsing. Du kunne vel skrevet her at en androidbruker fant opp lyspæren og den kjellerboende leserskaren ville trodd det.

Endret av Lilac1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det en ting jeg er lei så er det android fans som skal rakke ned på apple, get a life..

 

Ingen har rakket ned på iphone til nå? Bare fakta jo:-S de har kopiert, og vist det fram med forferdelige farger. Men det er bra at de endelig kommer framover og ikke bare det samme om og om igjen. Og nei, android harke kopiert heile iOs. De har kun brukt det som en base og laget noe som er LANGT unna iOs. Men nå er det ikke mye forskjeller lengre, da apple har endelig åpnet øyene. Men for meg, så var det mye bra... Men utseende var forferdelig. Alt for mye farger, og windows aktig. Er en grunn te at jeg forsatt er på android 4.2.2 og windows. Men e har alltid sakt, den dagen iphone er mer åpent og endrer skjermen til 4.3"+ og tar vekk den forferdelige 16:9 skjermen. Så skal e prøve iphone igjenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du mener de sekundene mellom gangene du må ha batteriet ute?

 

Og dette var ikke fanboy snakk? E har aldri hatt en restart på tlfn min. Nexus 4. Aldri. Den er 7mnd gammel. Sier seg litt det...? Nokk om dette fjaset. Som du ser i innlegget mitt, så er jeg ingen fan av noe. Men jeg liker begge parter.. Men den andre parten må endre ting som er mye bedre på den jeg allerede har..som skjerm, mer åpent system, kanskje micro sd.. Men vi vet alle st minnekort kan vi bare se vekk fra. Apple skal ha mest mulig penger fra deg og ha forskjellige versjoner isteden :-). Men e klarer meg fint med 16gb modellen. Jeg har min nexus 4 og dama har iphone 5. Sitter å leker litt med den inniblandt. Men kommer kjapt tilbake på nexusen. Har også ipad i huset, fordi det er den beste paden syntes jeg. Android har litt mer å gå på her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...