Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet du spør etter de beste sidene, men hold deg langt unna sider som ymse sexdating-sider, Zoosk, C-date, Firstdate, og be2, for å nevne noen.

 

Skal holder meg unna de stedene der:) de sexdating sidene der er vel uansett dominert av menn og protustierte:P

 

Tenker litt på match, er vel det som er mest kjent.

Lenke til kommentar

Jeg traff min samboer på sukker.no . Tror egentlig man får røffly det samme produktet på alle disse sidene, men det er jo størst sjanse for å treffe noen der det er mange brukere. Sukker og match er vel de to største?

 

Jeg var veldig kresen, og det angrer jeg ikke på i dag. Tror hemmeligheten er å snakke en del med de online før man møtes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er dere helt bak mål? En trent kropp trekker damer i tonnevis vs å sitte på pcn. Ingen har sagt noe om å sjekke opp svette jenter :p

Hvem er du til å si at vi er helt bak mål? Selvsagt er en jente i gymmen mer sexy enn jenta på pcen. Men hvis du står for det du sier så kan jo kanskje DU si ossen man går fra å sjekke dame i studio til å gå på date. Hvis ikke du skjønner så er det faktisk mye bedre å bruke pc og datingsider til dette.

 

Man er uansett på studio for å trene, Ikke for å være sosial med masse randoms.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem er du til å si at vi er helt bak mål? Selvsagt er en jente i gymmen mer sexy enn jenta på pcen. Men hvis du står for det du sier så kan jo kanskje DU si ossen man går fra å sjekke dame i studio til å gå på date. Hvis ikke du skjønner så er det faktisk mye bedre å bruke pc og datingsider til dette.

 

Man er uansett på studio for å trene, Ikke for å være sosial med masse randoms.

du er tydeligvis bak mål. Man bygger en bedre kropp på studio. Da får man damer utenfor dette studioet, jeg mener ikke man skal sjekke damer der, men TRENE! Hvis man bruker litt av den tiden man bruker på nettdating på trening så får man mange flere damer. Ikke vær så vanskelig, du skjønner hva jeg mener? Medlemskap på evo er 300 pr mnd. Bedre investering enn nettdating
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du er tydeligvis bak mål. Man bygger en bedre kropp på studio. Da får man damer utenfor dette studioet, jeg mener ikke man skal sjekke damer der, men TRENE! Hvis man bruker litt av den tiden man bruker på nettdating på trening så får man mange flere damer. Ikke vær så vanskelig, du skjønner hva jeg mener? Medlemskap på evo er 300 pr mnd. Bedre investering enn nettdating

Hva med å hjelpe trådstarter istedet for å bare preike i vei om noe som er uinterresant for trådstarter?

 

On topic: Tror du får mest treff på sidene med flest folk, altså sukker, match og møteplassen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

du er tydeligvis bak mål. Man bygger en bedre kropp på studio. Da får man damer utenfor dette studioet, jeg mener ikke man skal sjekke damer der, men TRENE! Hvis man bruker litt av den tiden man bruker på nettdating på trening så får man mange flere damer. Ikke vær så vanskelig, du skjønner hva jeg mener? Medlemskap på evo er 300 pr mnd. Bedre investering enn nettdating

Du er tydeligvis bak mål med den holdningen din.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er påmeldt på match og møteplassen nå. Match er ikke så bra syns jeg, er kansje for de som er litt eldre enn meg..

Har inntrykk av at nettdating er helst for "de eldre", men jeg kan ikke prate av erfaring da jeg er 20 år og har aldri brukt dette. Er det i det hele tatt noe interessant for en i 20-årene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...