Gå til innhold

[Løst] Får ikke til å aktivere alle 3 skjermene, Radeon 7950.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ha misforstått litt da. Såg at det var et fjerde hull på korte og kjente ikke igjen utseende. Det må være den som skal brukes til DisplayPort da, antar eg.

 

http://www.elkjop.no...ayport-til-hdmi

 

Funker den da?

Eller det står jo mac da... Hmm

 

 

Edit:

Eller denne passer kanskje?

http://www.lefdal.com/product/data/ovrige-dataprodukter/F2CD021EB/belkin-mini-display-port-til-hdmi-adapter

 

Spiller vel ikke noen rolle om det er hdmi eller dvi jeg bruker den displayporten til?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Ett skjermkort har som regel bare 2 klokkesignaler, altså støtte for 2 skjermer.

Skal du ha 3 skjermer må du ha 3 klokkesignaler, altså skjerm med Displayport (har eget klokkesignal i skjermen) eller du må ha en AKTIV Displayport adapter (klokkesignal i adapteret).

 

Har skjermen(e) dine Displayport?.

Lenke til kommentar

Du har forstått det riktig, spørsmålet er bare om det er en aktiv adapter.

Nå har jeg ikke peiling på hva som er vanlig, og jeg spurte ikke fyren i butikken om det. Men hva må gjøres om det ikke er det, og om det er aktiv adepter så antar jeg at det skulle ha fungert?

Lenke til kommentar
Det vil kun fungere om det er en aktiv adapter. Mange selger passive adaptere som kun fungerer med Macbooker

Kan ikke huske om jeg nevnte det for selgeren at det var en PC. Eneste jeg kan huske han sa var at jeg måtte huske å aktivere audio.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hei Leon.

Bestill den ChristofferRudi linker til, velg leveringsted pickup point: Jernia ved siden av Bohus i Åsane.

Billig frakt og kjapt levert.. Tar du det med posten kan det fort gå 4 dager + før du får den.

 

Valg nr 2. Har du bil og kan hente, så kan jeg selge min for halv pris. Vi kan da møtes på jobben min i mrg(lunsj tid), som er ute ved Ågotnes.

 

Send meg PM om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...